isabellehallstrom

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av isabelle hällström - 8 juli 2011 20:22

Tjja


FÖRLÅT för att jag inte bloggat fören nu...

Jag vaknade 09:40 och skulle åka med Mona 10:20...

Lite tajt med tid för att blogga asså...


Men iaf:

Idag red jag först Oliver en sväng ;-)

Pigg Ponny asså, fast han är 30 år ;O

Haha, Busponny


Sen skulle jag rida Aariel, men precis när jag skulle tränsa henne fick, jag ett Sms av mamma där det stog : Kan du rida ner Humlan och Oliver till sommarhagen nu ??


Så jag fick ta av Aariel ALLA saker och fixa Humlan och Oliver xD


Efter dom var nere så fixade jag Aariel igen ;-)

Jag red henne lite i paddoken :9

Hon var ganska pigg ;)

Bockade lite och sånt ;)

Haha, Bus ponny


Sen red jag Masso i ridhuset :)

Hon var GRYM !!

Riktigt GRYM verkligen !!

Vi hoppade bågar och lite sånt :)

Riktigt skojjigt asså :)

BÄSTA PONNY !! <3

  Finaste Masso <3

Tack Louise för den rid turen ;-)

Älskar dig Världens Bästa Vän


Imorgon har jag 5 hästar att göra iordnig för xD

Aariel, Masso, (Lollos Hästar ) : Sunny, Ronny och Musen ;)

Oliver och Humlan är ju på bete nu xD <3

Ha det skojjigt i Norge nu Lollo <3

Men vi hörs imorgon !! <3

// Issaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards