isabellehallstrom

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av isabelle hällström - 11 juli 2011 20:10

Tjja <3


Träningen idag gick verkligen Skit !!

Aariel skötte sig bra. Men hon kunnde sköt sig bättre - Om jag hade ridit bättre !!

Jag red såå himla dåligt så det är inte sant !!

Jag satt och höll henne hela tiden, och det blev inga fina språng alls ...

Bajs alltså :(


Jag vågade typ inte rida på i ett bra tempo...

Vet inte vad som hände ...

Den känslan att inte våga, den är Hemsk !!

Särskilt när jag vet att Hon vill, Kan men jag gör fel .

FyFan säger jag bara !!


Stackars Aariel !!

Hon ville men jag stoppade henne känndes det som !!

Nee, gud !!

Usch , Fy och Blllääää !!!

Aldrig mera en sådan här träning !!

Neepp, Aldrig !!


Får se hur det går på clerounden på Onsdag :)

Går det bra så får hon åka med till Varbeg och hoppa Lc :)

Men bara om det går Bra !!

Och då menar jag verkligen Bra !! ;-)


Imorgon blir det Liseberg med Lollo :D <3

Det ska blir Skojjigt ;)

Skönt att göra något annat än bara häst ;)

Och så har jag ju Bästa sällskapet ;)


Så imorgon är jag i stallet klockan 8 :O

Tidigt asså ...

Men, men.

Aariel och Humlan ska ridas :)

Och så ska jag töma boxar ;)

Skoj...  Eller inte...

Hahaha <3


Men Nu ska jag Äta :D <3

Haha xD


Så bli inte ledsen om det blir lite dålig uppdatering ...


// Issaa <3

Av isabelle hällström - 11 juli 2011 08:58

Tjja


Nu ska jag åka med pappa till jobbet ;-)

Kul ...

Eller inte...

Jo men det e kul, men inte när man blir väckt 07:30 !!

Jag gillar inte att gå upp tidigt !!


Vad händer idag ? :


Efter "jobbet" så pker jag upp till stallet :)

Sen blir det att fixa för mina ponnysar och sen rida Masso :)

Efter det så ska jag ta bussen, ner till Humlans bete och rida henne xD Hon ska sättas igång nu ;) Ska trava hela ridstigen ;-)

Jag orkar inte gå dit ner xD

Hahaha, Lat e jag nog ...


Efter det så ska jag hoppa Aariel :D

Äntligen :)

Vi ska nog hoppa mest bom övningar typ bågar och studs och sånt xD

Skojjigt ;)


För på onsdag så ska jag hoppa cleround på Aariel i Årekärr :D

Men mer om det imorgon ;)


Men nu måste jag gå...


Vi hörs väll sen hoppas jag .... ??


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards