isabellehallstrom

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av isabelle hällström - 27 juli 2011 23:09

Det finns en ponny som jag Älskar.
( Som inte är mina egna hästar )
Hon heter Silver.
Jag red henne innan, hon blev sjuk.
Då tog dom tillbaka henne.
Jag har inte släppt henne sen dess.
Hon har alltid varit min Dröm ponny !!
Nu när jag typ har fått reda på att en annan Tjej ska rida och kanske Tävla henne, höll jag på att dö.
Jag vill rida och Tävla henne !!
Jag vill ha henne !!
Nu kanske Ni tycker jag tänker bara på mg själv, men det gör jag lite, men ändå inte !!
Jag tänler på hur bra det skulle bli, hur min högsta önskan skulle gå i uppfyllese !!
Det är en av dom bästa hästarna jag har ridit !!
Hon är så undebar !!


Jag höll på att börja stor gråta verkilgen när jag fick reda på det ....
... Jag vill verkligen att hon ska hamna hos mig igen !!
Även om det kanske inte går så vill jag det.


Jag säger bara en sak :
Silver är bättre än Guld !!


Jag kommer alltid att Älskar dig !!
Jag hoppas verkligen att du blir min igen !!
    Du är den finaste !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 juli 2011 22:34

Tjja <3

Idag red ju jag och Mona , Masso och Humlan ;-)
Dom var assssss pigga !!
Men det gick ändå ganska bra.
Jag och Mona hade lite Damp bara.
Hmm... Tjja... Bara lite såå...
Eller vad säger du Mona ??
Bara lite damp va ??
Kul hade vi iaf xD
Älskar dig Mona !! <3

Nu blir det att äta något sen sängen :)
Jag ska gå upp vid 8:30 imorgon och olja klart altanen :)
Sen sks jag åka med Emelie och Neo till stn :)
Skojjigt juu ;)

Efter det så ska jag Hoppa Aariel :D <3
Tru Love Too The Horse <3 <3
Jag verkligen Älskar att rida henne !!
Hon är så sjukt undebar att rida !!
Hon är en äkta Stjärna !! <3

Men nu måste jag gå :)
God natt <3

// Issaa

Av isabelle hällström - 27 juli 2011 19:02

Tjja <3

Nu har jag precis ätit xD
Pizza belv det.
Inte helt fel asså !!
Muummss ;-)

Nu ska jag snart ut och rida med Mona :)
Vi ska rida ner till vattnet tror jag och stigen över där ;)
Jag ska rida Humlan och Hon ska rida Masso :)

Sen ska jag nog olja lite till.
Vill bli klar nu juu !!

Imorgon ska jag gå ipp vid halv 9 för att gå ut och olja.
Sen ska jag släppa ut hästarna sen ta bussen.
Ska åka in till stan med Emelie ( Syster) och Neo ( Hennes barn )

Efter det så ska jag Hoppa Aariel, med Natta som ska rida Haffix :)
Skojjigt <3

Efter det så ska jag hem, och rida Masso och Humlan ;)
Vet inte riktigt vart, men någon stanns iaf xD

Men vi hörs sen ;-)

// Issaa

Av isabelle hällström - 27 juli 2011 11:30

Tjja <3

Nu ska jag ut och olja stacket ;-)
Hela altanen...

Sen ska jag ta bussen till Tahult för att rida Aariel :)
Antingen så ska jag hoppa, eller så ska jag klättra ;)
Hoppas hon inte e så stark bara xD <3

Sen ska jag rida med Mona :)
Vi ska rida masso och Humlan ;-)
Skojjigt !! <3
Får se vart men tror det blev i skogen.

Nu har jag typ ganska bråttom :/
För nu ska jag olija Altanen, sen ska jag ta bussen, och jag måste cykla härifrån om senast 40 minuter :O
Hur ska jag hinna ??
Hmm.. Tjja.. Det märker jag xD

Men nu måste jag gå ;)

Hörs sen ;-)

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards