isabellehallstrom

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av isabelle hällström - 16 juli 2011 22:10

Tjja <3


Red Masso idag med Becka och Natta :)

Det gick jätte bra :)

Tack för rid turen tjejor ;-) <3


Sen red jag ner Aariel till sommarhagen :)


Hoppade Humlan idag också :)

Hon var Grym !!

Riktigt Grym Asså !! <3

Loovvee too her !! <3


Jag red lite dåligt bara ...

Bajs på mig asså !!

Men , men <3


Nu kollar jag på Harry potter 2 med Lollo :)


Men måste gå innan hon blir sur ;-)


Hörs imorgon :)


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 16 juli 2011 10:40

Tjja <3


Idag blir det skojjjj hela dagen + hela kvällen !!'


Snart ska jag åka till stallet :)

Då ska jag måla klart alla boxar :)


Sen ska jag , Natta och Becka rida :)

Vet inte riktigt vart :)

Men då rider jag Aariel iaf :)


Sen ska jag rida Masso en kort sväng ;-)

Skogen blir det nog.


Sen ska jag Hoppa Humlan :D <3

Det kallar jag skojjjigt xD


Hoppas det går bra, men jag tror nog det gör det !!

Annars är det bra mitt fel ju.

Om jag rider bra - Då går det bra ;-)


Efter det så ska jag åka med Lollo hem till henne och Sova där :D

Imorgon ska hon Tävla i Uddevalla :)

Ronny - Mvs BKanske Mvs A

Misty - Mvs A


Lycka till Bästa <3

( Jag ska ju med xD )

Hahahaha !!


Vi ska kolla på Några Harry Potter filmer ;)


Men nu bär det av till stallet :)

  Cool Ponny  <3


Hörs sen hoppas jag !!


// Issaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards