isabellehallstrom

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av isabelle hällström - 13 juli 2011 20:37

Tjja <3

Idag fick Masso vila. För hon var lite svullen på höger bak :( <3

Men jag ska rida henne imorgon iaf :)


Humlan var super pigg idag ;-)

Verkligen Piiggg xD

Hon är såå söt min lilla Humlis juu <3

Hehehe <3


Hoppade Aariel idag <3

Det gick Super !!

Mycket bättre med det nya bettet :)

Slängde lite med huvudet, men hoppade ju iaf ;)

Hahahaha <3

Hon hoppade riktigt bra och jag red ändå hyfsat bra tycker jag själv :)

Jag red lite dåligt med min ytter sjänkel, men , men ....

Bättre kan jag - Och bättre ska jag !!

Är riktigt nöjd med Prinssesan <3

Det blir bara bättre och bättre !! <3

Vi siktar mot toppen, Och vi är inte långt ifrån <3


Imorgon ska Masso gå en liten sväng :)

Humlan ska gå ... Vet inte riktig xD

Aariel ska gå en lugn runda :)

Skojjigt eller ?? ;-)

Tycker jag iaf ... ;)

Hehe <3


Nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig :)

Jag är svin trötttt !!

Vi har målat stallet idag också :)

Fint blir det ju ;-)

Såklart, jag målar ju ....  ;) .....


Bjuder på en bild dåe ;-)


     Fin e hon juu <3


// Issaaa <3

Av isabelle hällström - 13 juli 2011 09:45

Tjja <3

Har precis vaknat...

Jessi ( Min syster ) väckte mig ....

Inte kul juu !!

Men, Men ;)

Hahahaha..


Sen blir det stallet :)

Ska rida ALLA idag :O <3

Stall, Stall och bara STALL !!!

Masso ska nog gå typ galhållan.

Humlan typ Lilla rundan eller ngt ;-)

Och Aariel ska jag Hoppa :D <3

Skojjigt <3


Och så ska jag gå med Jessi upp till paddoken, för hon ska longera Wilda :)

Då ska jag passa sötaste Maja <3


Nu blir det Frukost :)

Jag är asss hungrig xD


Bild på sötaste Maja <3

  Hon är bara 8 veckor <3

Såååå Himla söt <3

Stolt Moster e jag ;-) <3


// Issaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards