isabellehallstrom

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av isabelle hällström - 12 juli 2011 21:05

Tjja <3

Har haft en Grym dag idag :)

Jag gick upp klockan 7.00 ;)

Inte kul, men det var det värt det !!


Först så red jag Aariel :)

Hon var ju duktig <3

Såklart xD <3

Hahahaha .....


Sen så skyndade jag mig jätte mycket, asså typ bytta om och sånt på en 15 minuter ;-)

För jag och Lollo skulle ta bussen då.

Men när mamma lämnade av mig skulle bussen komma om typ 2 minuter, och gissa när den kom jå 25 minuter senare....

Kul att stressa då liksom....

Inte kul, asså ;(


Sen åkte vi in till Liseberg.

Det först vi gjorde det var att åka Atmosfär 3 gånger i rad xD <3

Hahahah <3

Men dagens favorit är ju Radiobilarna xD

Dom är ju verkligen Bäst !!

Sååå himla roliga ;-)

Vi åkte dom typ 10 gånger i rad...

Men typ samanlagt i 20 gånger ;)

Hahahahaha <3

Tack Lollo för en undebar dag <3


Sen åkte jag till stallet igen och red Humlan :)

Jag travade igenom hela galoppvägarna :)

Duktig ponny <3


Imorgon blir det ingen cleround....

Eftersom det gick såå Himla dåligt igår så betsämmde jag och mamma att vi hoppar henne hemma lite imon istället. För det är ingen ide att pressa henne till något hon inte fattar ;)

Om ni fattar vad jag menar !!


Masso och Humlan ska gå ut imorgon också :)

Blir lite längre på Masso och mindre på Humlis <3


Men nu blir det MAT igen xD

Haha ;) <3

I <3 Mat !!


Vi hörs imon !!


// Isssaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards