isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Skillnad ??

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 18:26

Tänk mig och Humlan för 1 årsen....

Du hade inte ens hoppat cleround, Du hade Tävlat 1 Tävling och det var galopp, som du vann , Du vann SM i galopp för 3 årsedan !!!

Jag kom ihåg när vi åkte upp till dig och tittde på Just Dig !!

När jag red dig så var du sååå inte min ponny, min Pernilla sa till mig, Du Köper henne !! Jag har väll ändå inte åkt till Nyköping för att åka hem med tom transsport eller !?

Och det kan jag bara Tacka henne för !!

Hade hon inte sakt det, så hade du inte blivit mi.

Du är den BÄSTA av dom BÄSTA !!


När jag fick dig, vägrade du att hoppa kombenationer.

Du gjorde det Aldrig !! Inte ens en tanke på det.

Hoppade bara när du kännde för det...


 Och nu, flyger du över ALLT !! Verkligen Allt !!

Så otroligt Grym !! Hoppa har du alltid kunnat, men nu tycker du om det också :)

Jag trodde aldrig att jag skulle få runt dig i en Lb för ½ årsedan.

Och nu ( Om vi tjatar på mamma lite till ) så ska vi starta vår första La :D

I Skövde.... Helt otroligt, vad du är BÄST !!

Jag Älskar Dig <3

       


Och tills nu...

     

      Skillnad ??

Snacka om att ponnyn är BÄST !!


Film kommer från Varberg om någon vill se ??

Komentera då !!!


// Issaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards