isabellehallstrom

Alla inlägg under december 2011

Av isabelle hällström - 23 december 2011 22:38

Ingen bra uppdatering alls :/ Jag vet .. Har inte hunnit.

Dagen har varit goo. Va med Lollo och Julhandla på Allum imorse. Blev lite krimskrams. Sen till stallet. Fixa för ponnysarna innan pappa kom. Åkte och julhandla med han ;-) Hehehe ...

sen hem och där e jag kvar nu =) Massa mys nu innan jul. Men serri jag har INGEN jul känsla :/ Det känns inte som om att de e Jul imon. Nopp , om typ 1 månad ? Aja kanske kommer imon när Kalle anka börjar ;)

 

Blir nog ingen Grym uppdatering imon. Men ska försöka :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 23 december 2011 11:28

Alla för igår ! Hade skojj igår med Nellie och Erik. Vi såg på Breking Dawn =) Min andra gång men aja ;-)

Sen drog ja hem till Lollo. Kolla på sista Harry Potter och Eclipse. Mycket film - Ojjaa !

Nu blire Allum och handla mera Julkappar.

Har bara handlat till Lollo och de e jul imon xD


// Issaa 

Av isabelle hällström - 22 december 2011 17:15

Det finns MÅNGA låtar. Men jag ÄLSKAR denna. Så fin. Helt serri , I Love it !!

Anton och Affe , hell yaa !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 december 2011 14:30

Allt detta skit snack. Hon sa de , han sa de. Serri ? Kan ni inte bara prata med den personen direkt, ist för att säga de till halva kommunen först ? Jo det är just vad ni kan.
Eller när man säger : Hon har snackat skit om dig !
Jaha ? Och ? Vill hon mig något så får hon säga det till mig då eller ? Jag kan ju inte gå fram och ba : Snackar du skit om mig ? För hon lär ju inte svara ja då. Kan man inte bara säga att , jo du jag gillar inte att du gör si eller så. Nää ok , då vet jag ! Ist för att folk ska behöva säga det. Och alla ni som kommer och säger ba : Hon snackar jätte mycket skit om dig !! Men säg till henne då : Kan du SLUTA snacka skit ? Säg det till henne och inte till mig !!
Så fine. Mycket lättare.
För jag e sjukt trött på att höra att hon sa de eller han gjorde så. Och sen frågar man person : Jo du jag hörde att du snacka skit om mig. E de sant ?
Vaa ? Nej , det är klart inte !!
Vem var det som snackade skit där egentligen ?
 
När någon säger : Amen jag smsar dig sen.
Eller jag ringer dig sen.
Sen ringer man inte ? Eller smsar. Jag STÖR mig på sånt.
Lov inget som du inte kan hålla. e de ba. Spelar inte någon roll vad de e. Gör de ba inte.
 
Jag trött på att man inte kan vara den MAN e ! Folk ska ALLTID döma en. Vad man har på sig , hur håret e , om man e sminkad eller inte osv ...
ALLTID !!
Ibland kan jag känna så. Undra vad dom tänker ? Även fast man inte ska göra det så blir det så ändå. Mitt självförtroende är inte 110 % bra. Nää de ligger på typ 60 % xD
Men jag e trött på att folk ska döma en. Hela tiden. Man måste tänka på vad man ska ha på sig. Undra om jag ser bra ut i detta ? Man ska trivas med sig SJÄLV ! Inte med vad någon annan trivs med.
 
Man måste kunna vara sig själv. Man SKA kunna vara själv hela tiden. Annars är självförtroendet 0,00 %. Inte bra !! Man kanske inte har ett 110 % Hela tiden men man ska kunna lite på sig själv och vad man tycker. Våga säga ifrån. Våga säga : Nää den var inte så fin , fast Bästa vännen tycker det. Att Våga e svårt. Men bra =)

Det värsta är när man får höra skit snack om sin kompis. FY F*N ! Jag HATAR det !
Ibland e man bara inte på humör för att tjafsa imot och säga : Kan du sluta med det där ?
Men jag vill inte höra det. För personen som säger hade ALDRIG ( Tro Mig ) vågat gå fram till själva personen och säga det. ALDRIG !!
De är fegt. Och löjligt. Vuxna som barn.
 
Vet att jag inte heller är 110 % perfekt i ALLA lägen. Men jag ska bättre mig. Sluta snacka skit, Våga säga till.
Så snälla sluta snacka skit för vad ni än gör så blir ni ingen del av mitt li , jävla Cp-barn ;-)
Anton och Affe , hell yaa !

// Issaa

Av isabelle hällström - 22 december 2011 12:15

... Nere och ska möta Nellie och Erik nu. Kolla film , handla och lite sånt =) Kolla på bio. Vet inte vilken men aah xD

Måste ba säga att jag har världens sötaste hund. Hon gör sig vääälllddiiggtt bra på bild , får jag säga asså !!

Mera uppdatering sen ;-) Deppshit inlägget kommer lite senare också ...

// Issaa

Av isabelle hällström - 22 december 2011 09:52

Full dag ida. skolan nu , går från typ 10:00 - 11:15. Ganska chill , men stör lite på att alla typ sluta igår och inte vi -.- Iaf efter skolan blire hem och möta mamma. Sen nere till Göte.
Möta upp Nellie.B och Erik =) Kolla bio. Vet däremot inte vilken film vi ska se , men de märker jag nog xD Hahahaha bra koll där ! Sen ska vi nog jul handla lite och sånt. Efter allt de bär de av till stallet. Ba fixa för ponnysarna fort för efter DET ska jag hem till Lollo.
De e Min da. Snacka om att va Fuuullllllll !! Sen blire att mysa med Lollo <3
Älska Torsdagen den 22/12-2011. Oooyyeesss i do !!
 
Torsdagens outfit. Love it to !!
MASSA tidsinställda inlägg kommer , och dom kommer ikke vara länkade till Facebook , så håll koll !

// Issaa

Av isabelle hällström - 21 december 2011 13:53

.. Inget deppshit ida. Imon ! Orkar inte nu ...

Va ute på tipspromenad med klassen , och jag blev mulad 3 gånger fick snö innanför Jackan och skorna. Fick en hel del snöbollar i huvudet också -.- Varför JAG ?? Så nu blire att byta kläder och dra te stallet ist.

 

Masso den lilla grisen , såå söt e hon <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 december 2011 12:52

.. E skolan slut för ida. Bara 1 dag kvar. Snart äre slut ! Allting. Loooovvvvv väntar.

Kommer ett deppshit inlägg liten senare ....

 

Jag ser inte neråt jag ser Uppåt !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards