isabellehallstrom

Alla inlägg den 9 december 2011

Av isabelle hällström - 9 december 2011 19:35

.. Blire en goo kväll med gooa brudar ! Massa härliga människor finns de asså.

Snart ska jag möta Nellie.B och Ella och dom ;-)

 

Grym Kväll - Me gooa tjejor <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 december 2011 14:41

Okay, no film. Blev inte så :/ Äässcch skit samma ;-)

Jag gick upp klockan 6 :O Seegt, men ändå gött. Gav Middis mat och gjick banan. Den var Riktigt fin, och jag såg precis hur jag skulle rida. Okay, Bättre tempo - Bättre språng - Bättre ridning !

På framhoppning var hon Sjjukt fin. Asså riktigt fin verkligen !!
In på banan. Hade på henne gråa saker men luvuan var liite för liiten , så hon störde sig på den Mycket ! De blev lite okonsentrerat ... Jag fick fokusera på att få henne fokuserad :/ Hon var riktigt ÖVER fin.
Kommer till 8:an och jag rider på, för de var en stor oxer. När hon ska hoppa av, så stannar hon. Trampar sönder paketen, sadeln håller på att åka runt och ponnyn stannar inte. Fick stopp på henne och fixa allt. Drog till henne med spöt och då sköt hon av mig -.- Springer runt där och va skit nöjd, men ja va mindre nöjd ...

Aja, hon e BÄST ändå och nu taggar vi om inför imon :D <3
 

// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards