isabellehallstrom

Alla inlägg den 2 december 2011

Av isabelle hällström - 2 december 2011 21:41

.. Kunde de inte gått ! Vilken GRYM ponny jag har ! Är sjukt nöjd över Middis ida. Fick igenom henne riktigt fint, och hon arbetade på bra fram. Och så tog jag några språng också ;-) Hoppade 1 meter typ utan problem ! Helt sjukt va bra de gick. Första träningen som jag inte satte henne i skiten - Som hon inte stannade på - De gick verkligen BRA !

Hoppa en jätte konstig sväng också .. Lollo och hennes ideèr ;-) Haha, nä men e grymt stolt över att vi fixa den asså ! Hoppa en mur,och svänga Precis när man landa för på en polkagris oxer . De va inga problem inte !

Vi märkte också att bulle va väldigt gott .. =) Mums ...


Red Humlis sen. Ba Lilla rundan =) Var typ helt iskall + att jag red i crocks ^^ Inte de bästa att gö när de e minus grader ute asså ... Jag reomenderar att INTE rida i de !

 

Ännu en dag mindre till Grevagården ... =D


Nu blire myys, framför tv, och massa glass och buller ;-) Mums !


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 december 2011 15:30

Ifrån mölnlycke för en stund. Drar till landvetter - Till Tahult - Till Mina Ponnysar !

Markarbete i ridhuset för Middis del =) Ska få igenom henne, och verkligen arbeta !

Humaln kanske går. Se hur mycket klockan blir liksom ;-)

Aariel & Masso vilar !

 

See Yaa later !


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 december 2011 13:49

Känner de egentligen att bli totalt dissad ? Verkligen känna sådär .. faan också ...

Känslan man inte vill ha där, den som inte försvinner ! Man kan inte bli av med den. Även hur mycket man än vill, så det går verkligen inte !! Man slutar aldrig tänka på det , hur ont de gjorde ..

Man ville inte höra det där ordet - Den meningen. Men man gjorde ...

 

Finns de en sak jag kunde gjort ogjort .. Hade de varit de ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 december 2011 10:06

.. Undrar jag hur mitt liv e egentligen .. ? Jag har 4 ponnysar, 2 hundar och undebara vänner !

Jag har la allt jag vill ha eller ?

Jag tror inte jag någonsin kommer få ALLT jag vill ha. Även om de e en mössa, eller en pojkvän liksom. Man kan inte få allt. Tänk om man hade de ? De hade inte funkat ! Nää, man ska vara nöjd med de man har.

Men ibland funkar inte de heller. Man bråkar med en kompis och ba , orkar inte mera ! Eller när man tränar och man känner att detta funkar verkligen inte ! De e jobbigt !

Men ibland, när de funkar e de undebart ! Man ba Yeeaaa, !! Jag kan fixa detta liksom. En Grym känsla.

Jag e Över nöjd med mitt liv ! Det funkar inte alltid, men oftast. Man får liksom lösa de på Bästa sätt . Sen om de e att be någon att dra åt h*lvete, eller säga Jag Älskar Dig <3 till någon.

De beror på för varje dag ! Ibland vill man inte mer, ibland vill man fööör mkt .

Va nöjd med livet som vi lever här !


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 december 2011 09:43

... Kom den dära Stora hunden , när jag va ute med Zenita och Zenta ... Jobbigt asså ! För den e typ 3 ggr så stor och , den e läskig ! Men de gick bra. Men ändå lääskigt ...


Ska ha Tyska nu, sen lunch. Sen typ 3 lektioner till, seeeen slutar ja ;) Klockan 3 på en Fredag ! De e seeg !

Ska rida Markarbete på Middis ida. Ingen mera hoppning, innan Tävlingen ! Mera dressyr ist =)

Humaln ska jag försöka hinna rida. Tror ja lyckas med de .. typ .. ?

 

Min vackra prinsessa <3


Nerräkningen till Grevagården, har Börjat !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards