isabellehallstrom

Alla inlägg under december 2011

Av isabelle hällström - 25 december 2011 19:00

No more blogging ida. Bloggen får vila tills imon =) Imon ska jag försöka få upp bilder på allt jag fått och sånt =)

Säger inget förän bilderna e uppe ! ;-) Fick en hel del smått och Gott sådär. Behövdes !

 

Ska träffa undebara Mona i veckan. LÄNGTA !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 december 2011 17:30

Känner mig ändå ganska duktig som fixat alla tidsinställda inlägg ida asså !!

Check ja e ;-)

 

Jag bjuder ... Kanske lite onormal också ? xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 december 2011 15:15

.. Vilken skillnad. Jag för 1 årsedan och NU !!

Kolla själva ...

 

Jag och Emelie förra året typ ... Uusscchhh vad jag ser ut !!


NU :

 

Skillnad ?? Ojjaa !!


Tänk vad jag har förändrats på 1 år ba .. De e sjjukt ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 december 2011 13:45

.. De blir ingen Grym uppdatering ida. Men de e jul liksom. Eftersom jag borta nu så e de lite jobbigt att hinna blogga och allt. Sen som sagt ska jag till Pappa och där e Internet sönder =( Så aah , no good uppdatering ida ;-)

Liite tidsinställda kommer , typ som detta ;-)

 

Älskar min Mac , så bra !


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 december 2011 11:45

.. Alla säger att den e sååå sönderspelad. Men jag kan INTE sluta lyssna på den !! Den e föörr bra. Älska låten <3

Cause baby you don`t know a thing about me .... <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 december 2011 10:21

.. Hahha ibland e de bra att ha föräldrar som inte e tsm. För då får man fira jul 2 ggr tex ;-)

Ska till pappa nu och öppna lite julklappar. Sen till min farbror. Julmyyysss med dom <3

Sen hem till Pappa igen och myyssa resten av dagen =) Blir bara en massa mys ida !!

 

Tomten ... Jag har faktiskt varit snäll !! Ganska iaf ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 24 december 2011 12:58

Tjjo blöggen. Bloggar från Emelies iphone. Serri vad jag vill ha en iphone asså ! Tomten hör du mig eller ?

En IPHONE 4 SVART !

Vad önskar du dig ? :) Tell me !


// issaa

Av isabelle hällström - 24 december 2011 10:06

Nu börjar min jul känsla komma ... Sakta .... Snart e den här ! ;-)

Ska åka med Emelie till Gråbo nu sen hem igen och fixa innan hela familjen kommer. Känner att vi e en STOR familj , vi e liksom typ 15 styckna .... Hahhahahaha xD Och då är inte kusiner och sånt med ....

Kolla Kalle Anka och sånt. Äta mat och öppna lite paket.

Sen blire stallet. Ska rida Julritter på dom ida =)

 

God Jul Alla ! Hoppas ni får en GRYM jul !!


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards