isabellehallstrom

Alla inlägg den 27 december 2011

Av isabelle hällström - 27 december 2011 21:24

... Humlan e skadad ... Hon var inte sig själv ida. Visst hon arbetade i skritt,trav och galopp. Men hon va seeegg - Humlan seg ?? Nää , då e något F.E.L !! Tror hon har ont i ryggen. Hoppas de inte beror på mig ...

Så nu får hon vila och sätt i gång om ca 2 veckor om hon e bra igen =)

Red Middis också. På Hackamore. NO more hackamore. Hon blev jätte framtung och allmänt jobbig typ :/ Så NO more sådan shiit !! Men hon va vääääälidgt pigg. SOm om de va ovanligt xD

 

Masso har också ont i ryggen =( Hon e riktigt svullen ba för de där jvla täcket !! Jag ska skjuta de !! xD


Tänkte ladda upp bilderna från min Mobil , men de vill såklart Ikke funka =( Inget blir som ja vill ida ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 december 2011 10:12

Drar te Ullared alldeles strax. Emelie fråga mig igår och vf inte ? Handla bara de nödvändigaste !! Eller ?? Jo de ska jag nog lyckas med ... *host* ...

Om inte annat ska jag rida ikväll. Vet däremot inte vilka. Men Middis och Humlan tror ja. Måste känna av Humlan , om hon fortfarande e konstig eller inte ... Middis måste ju gå ;-) Om man vill få stopp när man rider och inte ha en över piiigg ponny. Okay hon e alltid piigg men ibland e de extremt ;))

 

Passa på att besöka Emelies blogg =) emeliezezar.bloggplatsen.se


Ska försöka låna Emelies Iphone och blogga under dagen =) Har inte fixat Internet på min än, men ska gö de typ imon lr ngt ;-)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards