isabellehallstrom

Alla inlägg den 14 december 2011

Av isabelle hällström - 14 december 2011 21:17

Är äntligen hemma. De e riktigt kallt i stallet nu. Ni som tycker att de e LYX att ja har 4 hästar , inte just NU ska ni veta. Fy F*n asså ... Inte hästarna utan att behöva åka upp till de där kalla och ovärma stallet VARJE dag. Nää de e inte Lyx dirket ... Hade gärnat velat att de va glittrande fin snö och +25 ute ;-) Hahah om d eba kunde va så asså ...

 

Soo F*ck kylan och allt annat ogillat ...


Nu blire myysss hemma men snart blire sängen Tidigt asså. Ja juste jag skulle dammsuga också ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 december 2011 16:46

Drar jag mig upp till stallet. Sk arida Aariel i Manegen , och kanske rida Humlis en liten sväng. De e så mörkt nu så de e liite lääskigt att rida i de :/ Men men ...

 

Wiiihhhooooo !! ;-)


See Yaa later !!


// Issaa

...

Av isabelle hällström - 14 december 2011 15:00

 

Killar är som stjärnor, det finns flera tusen av dem. Men bara en kan uppfylla din dröm ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 december 2011 12:56

.. SKA jag rida. Jag har bestämmt mig. Jag skiter i vädret och allt annat ;-) Aariel och Humlan, ska ut och ridas. Så e de och så ska de bli !! Middis ska gå ut och gå. Hon får ta de riktigt lugnt nu. En liiten vinter vila <3

Humlan ska få en liiiten vinter vila över lovet , och Aariel också. Masso ska JAG rida när Januari startar.

Måste få igång henne Ordenkligt innan Gp-ponnyn jue ;-)

 

Någon som ska rida ida ? Smsa mig isf =)


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 december 2011 10:54

Är sjjukt trött ida. Men man Måste gå i skolan ;-)

Dagens outfit kör vi ...

   

Hiss eler Diss ??

 

En goo onsdag =)


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards