isabellehallstrom

Alla inlägg den 31 december 2011

Av isabelle hällström - 31 december 2011 13:32

 Snart e de 2012. Känner likadant Varje år - Yeesss !! Nytt år med Nya mål. Högre mål - Högre krav.

Har en ny ponny. MITT mål nästa år e att kvala te Mvs !! De är MITT mål , för Middis.


Aariel. MITT största mål , e om ALLT funkar ska vi kunna gå in i en La till vintern. Typ sista Tävlingen eller ngt. De e MITT mål. Men först så måste ALLT funka. Ponnyn e redan grym , nu ska hon ba bli säker också


Masso. Ska inte Tävla henne jäääättee mkt nästa år. Dels för att jag börjar bli förstor för henne och för att hon e ändå 19 nästa år =( Men lite ska hon allt få komma ut !! MITT mål med henne e ba att VINNA så mkt som möjligt och ha KUL !!


Humlan. Hon SKA säljas nästa år. Även om jag inte vill så måste hon ju de =( Får inte ens Tävla henne i Hoppning mer a =( Men så länge hon e kvar hemma får hon allt gå de hon Älskar mest - Gymkhana !!

Hoppas på att hon e kvar så vi kanske kan rida Em 2012 ....


   

Alla dessa ponnysar e speciella.

Dom är som dom är och det är det som gör dom Bäst !


// Issaa

Av isabelle hällström - 31 december 2011 12:28

Då va de Nyår nu. Sista dagen på 2011. Snart äre 2012. Har fått sjjukt mkt nya vänner 2011. En ny ponny. 2012 kommer bli GRYMT !! Saknas ba en pojkvän ...


Ska dra te stallet snart. Hoppträna Middis och gå ut och gå med Masso och Humlan. Aariel e uthyrd =)

Hoppa Middis - Jaaoo. Se hur det går xD Inte hoppat på jääääätte länge känns de som !!


Sen hem te Pappa och fira Nyår =) Massa god mat och ba ha de trevligt typ ;-)

 

Va ska ni gö NU på Nyår ????


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards