isabellehallstrom

Alla inlägg den 21 december 2011

Av isabelle hällström - 21 december 2011 13:53

.. Inget deppshit ida. Imon ! Orkar inte nu ...

Va ute på tipspromenad med klassen , och jag blev mulad 3 gånger fick snö innanför Jackan och skorna. Fick en hel del snöbollar i huvudet också -.- Varför JAG ?? Så nu blire att byta kläder och dra te stallet ist.

 

Masso den lilla grisen , såå söt e hon <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 december 2011 12:52

.. E skolan slut för ida. Bara 1 dag kvar. Snart äre slut ! Allting. Loooovvvvv väntar.

Kommer ett deppshit inlägg liten senare ....

 

Jag ser inte neråt jag ser Uppåt !


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 december 2011 10:35

Imon. Full dag HELA dagen. Ponnysarna vilar. Först skola - Går typ 1 timma eller ngt. Sen hem foorrtt sen ner till stan. Möta Nellie och Erik. Kolla på Bio =) Men jag vet inte vilken film vi ska se ?? Inte Nellie heller typ xD Hahhaha !!

Lite julhandel med. Söta Nellie. Hon Tävlar ju B-ponny. Kom ihåg Varje tävling hon va med i på Thonna. Ja ba jahop där har vi vinnaren typ ;-) Nu är jag på C-ponny och hon B. HÅLL DIG DÄR !!! xD

Efter allt de där ska jag hem till Lollo. Ska nana där. Får se vad vi hittar på ;-) Hmmm ...

 

Så se upp Imon Göteborg. För here wiii come ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 december 2011 09:05

Gött och kolla på schemat igår och se att man började 9 ida ist för 8 !! ;-)

GÖTT !! Mera tid att soooovva. Men ändå lika trött xD

Näst sista skol dagen ida. Slutar imon. Då ska jag in till Stan och se på bio med Nellie.B =)

Efter de blire nana hos Lollo !! Good day tomorro.

Men innan de ... Äre en hel onsdag först xD

 

Lilla socker söta Lollo <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards