isabellehallstrom

Alla inlägg den 1 december 2011

Av isabelle hällström - 1 december 2011 20:00

Måste ju få in liite jul iaf ;)

Hiss eller Diss till Jul låtar ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 december 2011 19:45

Vad tiden går FORT ! Asså de va la inte så längesen jag var i Vareberg och tävla ? Tydligen eftersom de va 5 måndersen .. ? Asså detta året har gått fooorrrttt ! Speed !

De e 1 december ida.  Bara 23 dagar kvar till Julafton =)

De känns som om att all tid ba försvinner ? Hej hopp, så va den borta ..

 

Och bara 30 dagar kvar tills Nyår ...


Undra vad som kommer hända tills dess ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 december 2011 17:30

.. Som får mig att må bra ...


  • Mina vänner ! Mår ALLTID bra när jag e med dom <3
  • När jag känner att Yeess, jag har lyckats !
  • Ponnysarna ! Alwas . Kommer upp till sallet och alla kollar upp <3
  • Sms. Serri, jag bli glad när jag ser att jag har ett nytt sms , speciellt om d ee från en rolig person ... ;-)
  • Zenita, och Zenta ! ( Mina hundar ) Att komma hem, till en mongo hund ( Zenita ) och ba, crazy dog - Check !

Topp 5 LÄTT !

   Kolla liksom ba hur söta dom e <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 december 2011 16:05

Slipper stallet ida =) Ponnysarna får vila. De e gött asså ! Dom behöver de - Och jag behöver de !

Men nu blire bara PLUGG hela kvällen. Med massa gott ofc ;-) Men massa saker att läsa igenom, tyska, so osv ...

Massa läxor :/ Men ba att gö ju !

 

Så jag sätter igång nu, så kanske jag e klar vid .. Midnatt ? ;-)


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 december 2011 14:47

.. Idag .

 

 

Myy lovely klänning ! <3

Med legins och stövlar ..

 

Med utsläppt hår och halsduk !


Torsdagens Mii ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 december 2011 11:55

 

Att detta skulle vara lätt ? De är inte lätt och kommer aldrig att bli ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 december 2011 11:08

Snacka om att va stressad. Vakna 09. Ok , jag börjar ju 09:30, så de e lugnt. Ändå 20 min kvar ju =) Faaannn, hundarna ska ju ut också :O Shiit, nu blev de bråttom ... Men jag fixar de ;) Super snabb. Klockan 9:30 PRICK var jag i skolan =)

Puuhh !

Sorry för dålig uppdatering igår :/ Men kom hem var skit trött. Oc somnade i soffan, vakna där 3 ...

Btw, Aariel var GRYM igår ! Blev ingen hoppning. Jag ville faktiskt, rida markarbetet. Hon var sjjukt fin asså. Lyssnade väldigt bra. Hoppade bara 2 språng typ, för efter de kännde jag att nä ... Jag vill ba arbeta henne, och få henne att lyssna på mig ! Så de gjorde hon med ! <3

 

Hahahahhaha xD

Ska ba bli av med All jvla päls och man på henne så bli allting MYCKET bättre. Hon ser ut som en STOR björn serri !

Undra om hon e rädd för klippmakinen ?


Nu blire skola hela dan. Slutar 4 ... Har utvecklingsamtal klockan 2 också :/ Hmm, har lilla fröken skött sig tro ?


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards