isabellehallstrom

Alla inlägg den 26 december 2011

Av isabelle hällström - 26 december 2011 20:56

GÖTT !! TR regelerna är ändrade =D Man fick inte rida med Märke på Tävlingar -.- Nu e de ändrat.

De e Ok !! Llllalllaallaaaa !!!

Pappa som sa såhär :

- Men de e ju skit bra att dom har satt in de !!

- Varför ?

- För jag sparar ju jätte mkt pengar när jag slipper köpa märkes grejer hela tiden ju !!

Hahahhaha xD Inte nu längre ;-)

 

Yyyeeaaa jag göra av med mina saker ;-)


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 december 2011 20:12

Va ju hos pappa igår. Fick lite smått och gott + en Samsung galexy S + ! =D Är sjjukt nöjd med den. Har ALLTID velat ha en Iphone 4 svart. Heellllaaaa tiden. Tills igår. När jag fick denna va jag lite sådär :/ Hmm varför denna och inte en Iphone liksom ? Sen på kvällen när vi kom hem och jag fick startat den och sånt , börja fixa massa saker. Sen så ba Älska jag den. Nu vill ja inte ens ha en iphone längre. Visst , den kanske inte e lika dyr och skit men PRECIS lika bra !!

Om inte ännu bättre ;-) Så no iphone för mig. Kör Samsung ist ;))

 

Så nu blire mkt enklar att ladda upp mera bilder och sån shiit på bloggen. Kan ju ladda ner från mobilen ;-)

De kunde man inte på min gammla .... Vet ni hur gammla bilder man kan hitta ? xD Hahahha !!


Red Middis och Humlan ida.

Humlan var konstig. Jag vet inte hur eller varför. Hon kändes ba inte som sig sj ? Hmm , måste kolla de imon !!

Middis , var hon pigg ?? Ojjaa !! Gå lungt och fint ? Nää, glöm de ;-) Red på hackamore , barbacka - SPRINGA !

De va den ända tanken i Middis huvud xD Söto <3


// Isssaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards