isabellehallstrom

Alla inlägg den 3 december 2011

Av isabelle hällström - 3 december 2011 19:03

For bad update ida ... Har verkligen inte hunnit =(

Åkte aldrig till pappa. Farmor ville inte köra i strom xD Så aah, imon ist !

Red aldrig med Matilda ida. Hon skulle upp nu på kvällen ( Jag va uppe vid 3 ). Så aah, imon ist ! ;-)


Åkte till stallet, och red Middis Lilla rundan. Ponnyn arbetade Riktigt fint, och jag e nöjd över henne <3

Samma sak med Aariel =) Hon var lika duktig hon med =) Hon blir bara finare och finare !

Sen raka vi Middis, och de blev faktiskt bar ;-) Ba benen kvar typ !

- De fixar vi imon !

 

Nu är de ba 3 dagar kvar tills vi åker ... =D


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 december 2011 10:42

Detta vädret ? E de ok att de får , regna såhär mkt ? =( De e de ikke !


Ska till Pappa snart och fira min bror ( Mikael ) GRATTIS <3

Blir la där i några timmar. Sen blire la stallet och fixa och ha sig =) Möta upp Matilda. Sen får jag se vad vi hittar på ;-)

Jag har ganska stor lust att Julbaka ikväll ! Lussebullar, Peppakakor, Knäck osv ...

 

Jag saknar våran tid .... <3

 

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards