isabellehallstrom

Alla inlägg den 7 december 2011

Av isabelle hällström - 7 december 2011 22:25

Greva ! Serri , riktigt mysigt och sånt. Middis trivs med all sin mat <3

 

Sötaste ponnyn <3


Nu TAGGAR vi inför imon, och resten av hela helgen med massa goa människor och Bästa ponnyn !! <3

Filmer och bilder will be come !


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 december 2011 21:00

.. Att sova ! Älskar Greva, och helgen kommer bli Grym ! Ponnyn trivs och ja med. Imon e de dags. Och ja e Över taggad !!

Imon ska jag upp tidigt så måste nana nu.

 

God Natt blöggen <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 december 2011 16:58

..  Jag åker inte förren NU ! Nu rullar transsporten, bilen och ofc husbilen ;-) Yaa, Yaa !

Liite sen, men va fan har ju hela natten på oss ;)

 

Hej då Göteborg - Hej Skövde !


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 december 2011 15:45

Rullar transsporten =D Finaste ponnyn i Transsporten, Mamma , Pernila och Cindra e med !

Detta kommer bli awsome asså. Greva här kommer vi !

 

Nu äger vi ut dom LÄTT - Eller hur Middis ? ;-)


Massa tidsinställda , inlägg Kommer ! Så checka bloggen hela tiden vettja ;-)


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 december 2011 12:25

... Så lämnar jag Göteborg, och drar till Skövde ist. Har ALDRIG kännt liksom .... Ta mig härifrån NU ! - Ta mig dit NU ! ... Som NU ! Vill härifrån och till Greva. Vid klockan 3 har vi finaste ponnyn i transsporten och bilen rullar =D

Datorn e med så jag kan kolla på film ;-) Har typ 10 filmer med mig xD Mobil, jaa KLART den e med. Hade ALDRIG klarat mig 5 dagar utan den . Never !

 

Yoo mannen , jag e taggad och vill till Greva ;-)


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 december 2011 09:30

Asså kommer ihåg när JAG lyssnade på den Jämt ! Nu e den tbx .... <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 december 2011 08:38

.. Vilken träningsvärk jag har . Gaahhhh ! Idrott asså -.- Visst de e skoj men ikke dagen efter !

Och idag ska vi fortsätta, kommer inte kunna röra mig imon ;-)

Gött å vakna och verkligen känna att, aaah nää jag vill inte gå upp ! Men måste man så måste man ;)

 

Vet inte om jag får med mig så jag fixar internet i helgen :/ Men får blogga från Nillas iphone eller ngt ;)

Tidsinställda inlägg kommer ju ofc !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards