isabellehallstrom

Alla inlägg den 29 december 2011

Av isabelle hällström - 29 december 2011 20:44

Serri ?? Hon har massa sådana här videor , och typ säger att ALLA inte e lika mkt värda och sån shiit ??

JAG har "gammla" föräldrar. Eller rättare sagt ädlre föräldrar. Och dom e ju fan inte sämre för att dom e äldre ????

Denna videon stör jag mig sjjukt mkt på ... @@


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 december 2011 19:03

.. och käkar pizza med linnsan <3 Myyssss torsdag !! Undebara linn <3

 

De e sviinnn kallt ute men aja !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 december 2011 17:31

... Serri. Detta vädret ?? De e äckligt :/ HATAR de.

Va ute och gick med både Masso och Humlan. Höll på att blåsa bort båda ggrna =( Jag Dissar detta vädret - STORT !!

E hos Linn nu. Skypar och chattar me massa människor =) Yeehh !

Vet att Linn ....

 

Verkligen älskar denna bilden !! .. *host* ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 december 2011 12:52

Måste ba säga GRATTIS till min Bäste vän i efterskott =D

 

Grattis Linnea =D


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 december 2011 11:54

... Vissa människor. Så är de ba !! Jag och Linn satt och snakca med olika människor igår , och serri man kan Inte gilla alla. Nepp - De funkar verkligen inte !! För vissa människor e liiite läskiga ..   Eller så gillar man dom ba inte ;-)

Ni fattar va ??

Shiit vi gick och la oss typ 03:30 :O Hahhaha. Vi satt vi datan HELA kvällen. Från de att vi kom från stallet till de att vi somna ;-) En gooo kväll asså !!

Ida ska ja rida Middis och promenera med Masso och Humlan =) Kanske sover hos Linn ikväll igen , beror på va Mami tycker !! Men blire som ja vill så sover ja här inatt  igen ;))

 

Men roligt de hade vi iaf ;-) Hahahhaha !!


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards