isabellehallstrom

Alla inlägg den 10 december 2011

Av isabelle hällström - 10 december 2011 19:53

Hade en Grym ponny ida och jag taggar verkligen inför La imon. Ska hoppa 3 kombenation som jag Aldrig har hoppat på henne ?? Jaja, man lär sig av sina misstag ;-)

 

Middis e en blandning av Älg och ponny ;-) Hahaha, söto


Tack Nellie och alla andra för ida =) Hade en grym kall kväll , ida !!

Älskar Nellie`s mammas komentar :

- Ni e 2 är ju ass lika ! Man ser ju ingen skillnad på er ;-)


Hahaha, grymt jue ;)

 

Skit i vad alla säger och tycker, för vet du vad ? DU e grym


// Issaa

Av isabelle hällström - 10 december 2011 13:18

Sa ju att ponnyn e BÄST !! Hon var verkligen riktigt duktig !! Busa lite med henne på framridningen så hon visst att ja var på henne ^^ På Framhoppning var hon jätte fin !!

Banan var riktigt fin asså. Gillar verkligen Greva. Vi fick upp ett riktigt bra tempo och allt flött på Grymt ! Fick ett stopp på näst sista i omhoppningen :/ Men whatever ! Ponnyn var ass fin , och jag e grymt nöjd asså !

Annars hade jag kommit 2:a ...

         

Kolla själva :

    Imon taggar vi för La :D Och jag ska rida 1000 ggr bättre, med bättre händer och sits ! :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards