isabellehallstrom

Alla inlägg den 15 december 2011

Av isabelle hällström - 15 december 2011 18:51

.. Att va själv hemma. Jag har INGENTING att göra.

Tänkte baka - Då var smöret slut.

Skulle se på Tv - Inget bra p¨å Tv.

Tänkte gå ut - Alldeles för kallt.


Ahopp så bra gick de. Ja får la sitta här och vänta på Mamma då ;-)

 

Ja skulle åkte till stallet ändå ... !

 

// Issaa


Av isabelle hällström - 15 december 2011 16:19

Ni måste gå in på Emma och Hannas blogg !! Dom bad mig att länka till dom så varför inte ??


egoos.bloggplatsen.se

 

Kollar ni elle ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 15 december 2011 13:52

.. Har hela huset för mig själv ida ;-) Mamma ska på middag , och ja e själv hemma !!

Gött, asså. Ba va hemma och chilla och myssa ...  Inga hästar, dom får vila !!

Hmm va ska man hitta på då ? - Titta på Tv , jaaa de blire bra ;-)

 

Ba va hemma och myyssa med hundarna <3 En goo torsdag asså !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 15 december 2011 11:10

.. Serri , kolla vädret ute. De regnar och e typ storm :/ Att ha häst nu , e inte skoj. De e jeröghja<eödj trist att behöva åka upp för att bli blött och ääuukk !! Nää, not skoj.

De e ju bra om man har ridhus 2 meter ifrån stallet , men jag måste rida i 15 minuter för att koma ner. Regnar de då - E man lika blött :/

Nää nu får de va slut på den här skiten asså !!

 

Snart blir de la så här också ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 15 december 2011 08:54

.. Är verkligen inte uppe med Tuppen ida asså. Börjar 9:30 så då lan man sova liite längre iaf ;-)

Men ja e lika trött ändå ... Jag hade gärna stannat kvar i min säng ist för att behöva gå till skolan ida !!

Jaja , men man måste ju gå så ba att gö de ;-)


Se Yaa later !!


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards