isabellehallstrom

Alla inlägg under december 2011

Av isabelle hällström - 6 december 2011 09:30

.. Hahahahahahahahaha, denna filmen ....

Innan vi skulle hem och laga mat, så när vi åkte från stallet så aha ... xD

 

Shiit va söta ni e ;-) <3


  Asså ni 2 ... Så roliga ni e ;-)


// Issaa


Av isabelle hällström - 6 december 2011 08:07

Wiiihhohooo ! De har snöat !

Jag sa till Mamma igår , att de inte känns som julen e här ...

Men nu har de snöat också =D Ännu bättre - Ett setg närmare Jul !

Älskar när snön ligger på , trädden och ba glittrar ! ;)

 

Zenita blev helt galen imorse när de var helt vitt ute. Hahahahhaha mongo fårn kongo <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 december 2011 16:00

.. Livet STORA gåta ...

 

Älska, Glömma och Förlåta <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 december 2011 15:30

Ska till stallet snart. Fixa Middis och Packa allt =) Vill få packat de mesta ida, så jag föhoppningsvis kan träna Humlan imon. Men får se. Att packa och få klart allt e viktigare just nu. Vi ska packa hela husbilen också, så den e klar =)

Middis ska jag rida ida tror ja, om inte hon får vila. Humlan ska jag nog rida med Matilda och Emma ... Tror ja !

 

Hajdå , bloggen !


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 december 2011 14:14

Älska låten ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 december 2011 12:26

En dag mindre , tills Greva. Fullt upp VARJE dag !

Idag : Raka klart Middis hoppas jag. Rida Humlan också. Packa så mkt jag kan.

Imon : Packa ALLT ! Ink husbilen. Gå ut och gå med Middis. Om jag hinner så tränar jag Humlan, men naa, tror ikke jag hinner de :/

Onsdag : Vi åker till Grevagården, med finaste ponnyn i transsporten =D


Shiit vad jag är taggad !! Jag läääängtar, verkligen ...

 

Ska du till Greva ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 december 2011 11:55

.. Sorry ! Har inte bloggat alls i helgen typ. Sry. Har haft fullt upp hela helgen, och har verkligen inte hunnit !

Men tar igen de ida asså ! Jag lovar !

 

Jag känner mig ganska blond, som sminkar mig och sen tar en dusch ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 december 2011 11:01

Trött.Nu ! Vakna vid halv 9 imorse ... Sen läste jag en ass bra bok i 1 och en halv timma xD Jag ville intesluta, men när man har läst halva boken och inte vill att den ska ta slut .. Så aah, va den ba att sluta ;-)

Vaken och trött.

Vet inte hur dagen ser ut riktigt. Ska till stallet sen, och möta Matilda tror ja =)

Middis och Humlan ska gå ! Båda 2 ska nog ut i skogen. Trava igenom galoppvägarna tror ja =)

 

Dagens jagönskarmigijulklapp !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards