isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Fantastisk ponny, men dålig ryttare ...

Av isabelle hällström - 16 augusti 2011 22:23

Tjja <3

Det vat kul att bada idag. Fick göra något annorlund lite, så , riktigtskönt asså !!

Efter det så åkte vi hem till Nilla och käkade pannkakor :) I <3 Pannkakor xD

Sen blev det stllet, och jag red Humlan :)

Hoppade Aariel efter det också.

Det gick bra men samtidigt inte. Jag vill för mycket. Jag har för höga krav på mig själv och på ponnyn !! Jag vill att hon ska gå i form hela tiden, bära upp sig i galoppen, hoppa i från när hon ska gö det liksom ... Men det funkar inte så. ja vet men ändå ....

Hon e ju bara 6 år. Men jag vet att hon kan, att jag kan, att VI kan !! <3

Det e därför kraven bara blir högre högre, för mera vi tränar :/

Vet att jag inte borde ha såna höga krav. Att jag borde ta det för steg till steg .. Men det går typ inte. Jag ser vad ponnyn, kan och vad VI kan och då bara blir det så. Hon arbetade på bra idag. Men hoppningen var lite sämre. Inte från hennes sida men från min. Vet att man inte alltid kan rida perfekt. men när folk e där som man ser upp till, så vill jag visa att Jag kan och e duktig liksom :)

Aariel e lite svagare i vänster varvet. När man ska hoppa blir hon lite osäker ,men hoppar. Men det blir ju inga Gryma språng :/

men i höger e hon Grym. Tar för sig och hoppar högt och Allt liksom.

Men när jag känner hur det inte går bra, för att jag rider dåligt, då krachsar allt !! Jag blir sur och iritterade, och det går såklart ut över Aariel, även fast det inte ska det. Och det e ännu mera mitt fel !! Ponnyn var Grym , det e det viktigaste för Mig !! <3

Aja, nublir det glass :

Ny dag imorgon, nya tag !! <3

 

Du e den Bästa !! <3


Hörs tomorro ;)


// Issaa

 
 
malin

malin

17 augusti 2011 16:35

ni e super fina tillsammans, älskar bilden! :)<3

http://sjoisponny.blogg.se

isabelle hällström

17 augusti 2011 18:52

Tack så mkt :)
Fin blogg ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards