isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Piiiiiinsamt !!!

Av isabelle hällström - 3 augusti 2011 21:50

Tjja <3
Aariel var GRYM idag :) <3 Hon var jätte snäll när jag red ut henne och allt !! Först kom vi till granne som flyttade stcokar typ, och hon brydde sig inte ett dug !! Sen kom vi till vägen, då börjde hon skrika lite efter Humlan, men slutade typ med en gång :) Sen trava jag lite när jag väll kom till gruset. Hon behövde inte arbeta idag eftersom det var först gången ute, och jag ville inte, bråka med henne. Sen kom vi ner till en sjö, hon va rädd för stranden, men det gick bra till slut xD Men vattnet vägrade hon att gå i ... Sen galopperade jag tillbaks utan problem !! <3
Sen byte jag häst och tog ute Humlan. Aariel skrek lite men pappa gav henne mat så då lugnade hon sig xD Humlan var jätte duktig också. Red samma väg med henne utan problem :) Hon badade iaf ;)
Men påväg ner till badet när man riit typ 5 minuter på grus vägen, så kom vi till ett hus. På den altanen står en Översnygg kille och ett barn ( typ 4 år ) Barnet ler och han med jag tillbaks, men Humlan var ju sååå snäll och drog iväg i full galopp, just då xD Tack Älskade Humlan !! Så blev det med den killen ...
Piiiiinnsammt !!

Men gryma ponnisar hade jag iaf ;)


Nu ska jag äta choklad banan ;) Man har 1 banan som man skär ett jak i sen stoppar man den chokladen man vill ha, in i jaket och sen i ugnen :)
MUMS !! <3 I love it !!

Vi hörs later on ;)

// Issaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards