isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Sommaren 2011 !!

Av isabelle hällström - 21 augusti 2011 18:56

Vet inte vart jag ska börja riktigt ... Har varit en Grym sommar. Den bästa på länge. kan ju börja med att jag började med att rida min fantastiska ponny Aariel !! Ville ju inte rida henne först, men sen :D

 

Så här såg hon ut precis innan vi fick henne :)

 


Och nu :

           Sååå undebart fiin har hon blivit !! <3


Och Varbergshoppet 2011 :D Såå otroligt roligt asså !! Träffade otroligt undebara människor sm : Nellie.B , Linn.O, Maja.O , Ella.o.b ;) Och Massa massa mera !!

Guud undebar tävling asså !!


Sen var jag ju hos pappa i 5 veckor :) Hade kul där med ju :) ponnysarna med :)


Sen tävlade vi ju i Ålympiaden i Falköping :) Var placerad i varje klass :D Bättre kunde det inte gått. Blev ju meeting bästa på Masso och kom 2 på Humlan av alla kategorier :D Såå sjukt gryma va dom !! <3


Och denna helgen gick ju int så lyckat med Humlan , men med Aariel :)


Och imon börjar skolan :D Jag vill det juu !! Jag vill träffa alla kompisar och sånt, vi får ju macbooks ;) Haha !! Aaa, gud asså !! Jag vill till skolan !! E jag konstig ?? Nee inte alls xD


Men nu ska vi fixa allt för skolan :)


// Issaa 

 
 
NellieB

NellieB

21 augusti 2011 21:25

sv. tack . Bra att du ändrat uppfattning =D
Du är en bra blogg vän. Hiss till dej!! <3

http://nellieberntsson.se

isabelle hällström

22 augusti 2011 13:06

Hehe , tack !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards