isabellehallstrom

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 21:42

Haha Linn är ju för goo. Smsa mej för 1 h sen och ville att vi skulle osva över. Och nu e hon påväg hit ;-)

Såå go är du Älsk <3

Så nu taggar ja resten av kvällen med min älskade bäste vän !

Såå sööt e du min lilla fjortis <3


// Issaa 

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 19:16

Grym match asså. Förlunda vinner med 6-1 =D Så grymt spelat. Målvakten är ju helt sjukt bra asså.

Snacka om att välja rätt match ;-) Känn er ÄGDA Skellefteå !

Tack Pappa och Mikael och ofc alla andra Frölunda älskare som gjorde matchen 1000 ggr roligare ;-)

Fy Fan va bra ni är FRÖLUNDA !!!

Nästa match som spelas hemma ska jag och Elin invadera scandinavium ;-)


Mycket Frölunda snack ida. Men så e de när FRÖLUNDA ÄR BÄST ! =D

Nu blire massa myyss och chill resten av kvällen. Med en Pappa som också e ganska nöjd xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 17:15

.. Shiit asså. Jag spelar Sönder den. Den spelas 24/7. Gilla den inte i början men nu .. ÄLSKAR den !!

Ska vi gö ngt Äckligt BABE ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 15:45

.. Är vid Scandinavium nu och väntar ...

 

Har sagt de innan och säger det igen : HEJJA FRÖLUNDA !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 13:52

.. NU ! Sagt de innan och säger de igen : Frölunda it`s the shiit !! ;-)

See Yaa later !


Frölundaaaaaaaaa !!!!


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 13:22

Jag är med och tävlar på bästa vänens blogg !

GÖR DE DU MED ! :D

 http://imdaonlyone.blogg.se/2012/january/tavling-om-ett-vitt-allround-schabrak.html

Ni ser ju ba hur snygg hon e ! SÅ Gå in och kolla Hääääääääääääär ! 


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 11:29

De e nog Pappas fel att jag hejjar på Frölunda. Han har Alltid gjort de och de blev liksom ba att ja gjorde de med.

Haha , måste ba säga BRA VAL PAPPA !! Haha.

Längta te Matchen asså. Sjjukt längesen ja va på en. Har liksom inte haft tid ..

Haha jag kommer inte ha någon röst kvar när jag kommer hem xD

 

Mina fin fina pollar vilar ida. Iaf från mej ;-)


Tidsinställda kommer under dagen =)

// Issaa

Av isabelle hällström - 28 januari 2012 10:30

Har sovit som en stock. Va helt död igår. Igår läggs upp på hyllan över helgen. Så no more talk about that !

Ida. Haha kommer bli fett sköjj ;-) Chilla lite ska snart upp och duscha. För vid 3 blire scandinavium =)

FRÖLUNDA - Skellefteå.

Frölunda SKA vinna. Haha grym kväll blire med Pappa och bror !

 

Kommer tidsinställda sen =)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards