isabellehallstrom

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av isabelle hällström - 22 januari 2012 21:01

Tjja bloggen. bloggar från mobilen nu :) RedMiddis o Aariel ida. Middis gick bra. Men ä.då inte. Jag vill att Allt ska stämma. Och när det inte gör de bli ja förbannad .. vet ej vf , men de e ba så ...Efter de red jag Aariel. shiit va den ponnyn va goo ! haha. red galoppvägarna på båda. Aariel var galen xD antingen så arbeyade hon huuur fint som helst , o släppte henne. Shiit va fort de gick ;-) sjjukt skoj. Jag gillar verkligen när dom e så pigga och glada :D<3Nu blire myys i sängen mes lite Pizza o titta på hoppningen :)// Issaa

Av isabelle hällström - 22 januari 2012 15:30

.. Fö ja e i stallet och ska rida i myyss vädret !! ÄLSKA vädret på HÖG nivå. Snö , sol och riktigt myysigt =)

 

Ska rida min svarta prinsessa nu så ..


C yaa later !


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 januari 2012 13:38

.. Det e STOR skilland på mej. NU och för 2 årsedan. Det e sjjukt !!

 

Det är exakt 2 år imellan ... Ehh Skillnad lr ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 januari 2012 11:44

.. Är i FULL gång nu. Tävlins säsongen börjar nu och de e dags att börja kämpa mot målen. De kommer krävas fett mycket träning och tid. Men de SKA funka. Jag SKA nå mina mål. Med ALLA ponnysarna !!


Middis - Kvala te Mvs.

Aariel - Starata en La.

Masso - Va placerad på Varje Tävling.

Humlan - Få sålt ...


För att få Middis te Mvs , så måste jag få 3 nollar i La. Har startat 1. 4 fel.

Men statar redan en La näre e Gp-ponny semi. Masso går ju där. Och Middis åker med och hoppar , Lb-La.

La ska jag bara satsta på nollar. Sen när jag har mina 3 nollar och e kvalad , kan ja börja rida "rikitgt" liksom ;-)


Aariel. Hon hoppar LÄTT La. MEN hon måste vara säker på banan. Så först och främst så blir det mycket träning. Och Tävlingarna kommer bli Lc-Lb tills hon är redo. först startar vi vår första La tsm !!


Masso. Jag har nått ALLA mina mål med henne. Så detta året ska vi ha KUL !! Men för att ha ngt mål liksom så blir det att vara placerad på VARJE Tävling. Inte vinna - Utan ba va placerad i ng klass , lr båda ;-)

Får la se om vi lyckas ? ;-)


Humlan. Hon SKA säljas. Imot min vilja. MEN jag måste. Jag har fyllt 13 , så jag får inte Hoppa henne mera. Och jag e fööööööör stor för henne. Så målet blir - Hitta det BÄSTA hemmet te henne !!

 

2012 kommer bli GRYMT !! För jag har betsämmt mej. Jag SKAALLA mina mål.

That`s it !


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 januari 2012 09:55

.. Är jag uppe och trött. Haha , ja valde att gå upp typ så e ja inte lika pigg ikväll ;-)


Tror att vi ska tolka bakom någon ponny ida också ? Ja kanske får rida Lilleman ? Får se ...

I vilket fall så ska Middis ut på galoppvägarna och busa. Och detsamma gäller Aariel.

Masso e uthyrd & Humlan tror ja ska vi Tolka bakom. Annars går jag ut och går med henne eller ngt =)

 

Jag och Lilleman igår. Fin Fina ponny <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards