isabellehallstrom

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av isabelle hällström - 2 januari 2012 22:53

.. Aah att blogga från mobilen gick la sådär. Så tog bort de cpinlägget ist :/ Jag ser inte va jag skriver så de går sådär ://

Men de SKA fixas ... Någon da iaf xD

 

Jag säger de innan så får ja de sagt : Jag tar inte ditt ex jag e ba med min vän ... !


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 januari 2012 19:08

Jag sa ju att MITT nyårslöfte va att Ha en pojkvän år 2012 ...

 

Tror inte att ja vill ha de så längre ... Får man byta ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 januari 2012 17:10

.. I`m home. Hann aldrig fixa tidsinställda ida. Men iaf ;-)

Red Mabye ida. Han var riktigt fin. Älskar hans steg och heellaa han !! Man hittar inte en sådan goo och mysig ponny. Iaf inte när dom ba e 5 år och e som en STOR nallebjörn <3


Efter de åkte vi och käka Pizza. Blev liite tjock sådär xD Sen blev det att dra hem igen. Hästarna e klara och jag stannar hemma Hela kvällen. Gööttt !!

 

Helt sjjukt va hon har förändrats på 7 månader. En HELT annan ponny !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 januari 2012 10:56

.. Har sovit nadda inatt. Mona ringde och väckte mig för typ ... 10 min sen ??

Jaop nu e hon påväg och jaag aah jag vakna då xD 

Åker upp och fixar för mina ponnysarn första. Sen te hennes stall. Rida Lillprinsen =D Han e såå goo den ponnyn <3

Snacka om att ja inte träffat henne på åårrrr typ. Va typ i höstas senast =/ Jag har en hel del att berätta iaf ;-)

 

Denna dagen .. Kommer inte kunna bli en bättre dag. Inte en bättre start på veckan.

Älska dagen !! <3


Ps. Kommer en del tidsintsällda då ja inte har tid att blogga riktigt :/ Men aah nu vet ni de ;-)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards