isabellehallstrom

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av isabelle hällström - 1 januari 2012 23:53

.. Dags att sova nu. vakna 2 i "morse". Inte alls trött egentligen , men vf va vaken och läsa typ Fb statusar man redan läst 3 ggr ? xD Nää lika bra att nana eftersom ja ska upp klockan 9 imon typ =)

Morgondagen spenderas med Bästa Mona. Vi tar mina ponnysar först , sen åker te hennes stall. Rider Lillprinsen. FinFina lillprinsen <3 Eller aah Mabye som han heter <3 Sen vet ja inte va vi hittar på men med henne kan man INTE ha tråkigt !! De går inte. Man kan inte ha tråkigt med en sådan undebar människa. Never !!

 

Älskar dig Big Sis <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 januari 2012 21:48

.. Middis e ett Mongo från Kongo !! Red henne ida. De va ju smällare och skit så ville inte att Aariel skulle få spel xD

Men iaf Middis då va. Att vara rädd för smällare - Nää de e lugnt. Att va rädd för ALLT annat typ träd , sopptunor , husen som kanske äter upp en om man inte aktar sig , marken kan ju vara farlig , och tillochmed ländtäcket - Japp de e vi !! De e ju mkt roligare och ha damp xD Söto <3

 

Btw. Middis var GRYM på träningen. Har aldrig gått så bra. Jag red på framåt och ponny var Galet bra !!

Älskar ponnyn såå sjjukt mkt asså <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 januari 2012 17:34

.. Nu blire första gången på detta året som jag sitter på hästryggen xD

Så nu blire rida Middis och Aariel.

 

Och ofc gå ut och gå med Humlis och Masso =)


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 januari 2012 15:16

.. 2012. En goo kväll igår. Gick och la mig vid 3 typ. Vakna 2 ida xD

2012 .. Shiit vilket grymt år de kommer bli. Jag VET de !! Detta SKA bli mitt år. De har Jag redan bestämmt xD

Middis ska kvala te Mvs. Aariel ska förhoppningsvis kunna hoppa La. Eller kan , kna hon ju , men aah ni fattar nog !!

Masso ska ba ha kul och vinna varje tävling ;-) Humlis ska säljas ....

MITT nyårslöfte är att ha en pojkvän ... Hmm ... Får la se hur de slutar xD

 

Hoppa DE kan hon. Ba bli liiite säkrare på att hindrerna INTE äter upp henne xD


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards