isabellehallstrom

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av isabelle hällström - 3 januari 2012 22:51

Sova ?? Hopp ... Tror ja glömt va de va asså ...

Jag är trött men jag VET att ja inte kan sova. Kommer ba ligga där och smsa ändå xD Lika bra att va vaken lr ?

Jag älskar att sova. Men tydligen så går inte de längre =( Sova its the shiit ;-)

Natti bloggen <3


// Issaa 

Av isabelle hällström - 3 januari 2012 20:04

Serri. Red Middis och Aariel ida. När jag red Middis så össregna de och blåste som en gris ...

När ja red Aariel va de typ hagel/snö storm och de blåste som en gris ...

Galoppera egenom galoppvägarna på båda. Blev pisseblött och iskall =(

Fy Fan för detta vädret !! Riktigt vidrigt ...

 

Äntligen hemma och försöker bli liite varm. Hoppas ja inte blir sjuk ba ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 januari 2012 12:54

.. La ut Humlan annons förgår. Klockan va la runt 2 och vid klockan 9 hade vi fått ca 10 svar ;-) Haha grymt ju.

Kommer antagligen en tjej ida och kollar på henne =) De värkar jätte bra , så de ska nog bli bra !! =)

Ska rida Middis och Aariel ida också. Fö på lördag ska Aariel te cleround i Kungsbacka. Bra början !!

Båda ska nog ridas ut tror ja.

 

Nästan ba 1 månad kvar .... Yeeaaa !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 januari 2012 11:45

.. Jag kan inte sova på natten ?? Klar vaken på natten - Helt död på dagen ...

Alla tankar ba snurrar i huvudet. Allt som händer. Alla man bråkar med. Alla man blir vänner med. Alla saker att göra.  Minnet e fullt. Dags och radera lite tror ja ;-)

De bästa på allt e att min söta älskade vovve , känner när ja inte mår bra och hoppar upp i sängen och lägger sig brevid. Och 5 minuter senare så sover jag - Bara för att hon är där <3 Snacka om att känna sig trygg i hennes sällskap !! <3

 

Världens Bästa äru <3 Jag Älskar Dig <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards