isabellehallstrom

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av isabelle hällström - 21 januari 2012 20:12

Är hemma nu. Va en sjjukt mysig da i stallet. Fixa för dom och så. Sen red jag Lilleman , med Cindra som åkte pulka bakom Humlan =) Pernilla , Susanne.T och Mamma gick med. Haha Humlan tycket det var riktigt skoj och Humlan med.

Lilleman blir ba bättre och bättre för varje dag som går !!

Sen skulle jag rida Middis på ängen men den var ass groppig =( Så arbetade henne i skritt och lite i trav ba.

Men imon ska vi ut och busa i snön ;-)

 

Såå söta e dom <3


Nu blire massa tv och myys !


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 januari 2012 16:09

Serri. De e Snö Paradis ute !! Tills de börjar regna och allt blir slask .. Men JUST NU är de sjjukt fint och myysigt.

 

Så nu drar ja te stallet och rider Lilleman och Middis. Passar på medans snön ligger på backen ;-)


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 januari 2012 14:26

Snön ba ramlar ner. Hur mkt som helst !! Helt vitt verklugen. Jag tycker de e sjukt fint. Riktigt fint och glittrande typ ;-)

Älska snön !! Förutom att de e ass kallt ....

Ska snart ut me hundarna och leka lite i snön =) Dom ÄLSKAR snö. Så vf inte ?

Sen blir stallet. Haha Cindra ska tolka bakom Humlan och ja ska rida med på Lilleman =)

Och rida Middis också. Kanske Aariel. Får se va ja hinner.

Ikväll .. Aha får la se vad som händer ;-)

 

Världens Bästa hund. Shiit va ja älskar henne asså <3 De e sjjukt ! Hon SKA va hos mej hela sitt liv. Så e de =D


Hoppas ni får en lika myysig dag som jag kommer få de. Lr rättare sagt , va jag hoppas få de !!


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards