isabellehallstrom

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av isabelle hällström - 16 januari 2012 13:22

.. Vänner !

Förstår inte vissa. Kan inte. Falsk ? Man är la nöjd med sig själv och kan va den man är ? Om inte en annan perosn gillar dej , är det inte ditt problem utan den ! Det är inte du som förlorar ngt på de. Jag VET att jag har Falska "vänner" runt mej. Jag VET det. Men dom jag vet att dom e falska släpper ja inte nära. Dom är liksom , Hej - Hej då !

Jag märker LÄTT vilka som e mina älta vänner och vilka som e falska. SÅ därför märker jag vilka som jag kan ha som mina VÄNNER och vilka som ja ba "känner".

Ibland har jag sjjukt lätt på att lita på folk. Men de beror HELT på vem det är. Är det en person som ba - Tjja , ja är bäst typ !! Så nää. Glöm de.

Men , äre någon som man verkligen gillar liksom. Även om det har gått 1 h eller 1 år , så liksom äre så.

Tiden man känt varandra spelar INGEN roll !! Jag kan ha känt en person och "lita" på den mer än va jag gjort på en person jag känt i 2 år. De beror på HUR personen är. Och hur den blir hos mej. Hur JAG uppfattar den. Hur mycket JAG gillar den.

 

Folk som dömer mej när dom inte ens känner mej - Heejjrå !

Nää , lite smatare får man va.

Tro inte att du e störst , Bäst o vackrast. För man kommer ingenstanns på de. NO WHERE !

Va den du är ist. Om folk gillar dej - BINGO !!

Gillar dom dej inte , äre inte du som mister ngt utan DOM !!


// Issaa


Av isabelle hällström - 16 januari 2012 10:56

I`m in da school !

 

Dagens miii !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards