isabellehallstrom

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av isabelle hällström - 7 januari 2012 21:22

Är detta Likt mig ?? Hanna la upp de i min logg på Fb och sa att de såg ut som mig när jag var liten !!

 

Är det Likt mej ??


Och NEJ de e inte ja ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 januari 2012 19:34

.. Hemma. Masso va inte uthyrd. Red henne först med Sofia. Hon stog serri mer på 2 ben är 4 xD Hon e såå rolig att rida !! Helt sjjukt asså !!

Sen red ja Humlan med Emelie =) Hon var dunder piiiggg !! Shiit asså.

Efter de blev de Aariel i paddoken. Oshiit - DEN ponnyn är helt GRYM !! Ni kan inte fatta. BÄSTA ponny !!

Skritta ut Middis efter de. Blev lilla rundan , men ponnyn var lika coco ändå xD

Mina ponnysar e liite speciella kan man säga !! Inte riktigt normala , men dom e BÄST ! =D

 

Älska ponnyn !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 januari 2012 11:51

Ska ja alltid bli väckt ? Eller aah klockan va ju 11 så kanske därför ...

Trött som satan e jag , men upp ska man ändå !!

Emelie kommer om en stund , hämtar mig och så åker vi te stallet. Ska rida Middis och Aariel ida. Kanske Humlan.

Middis ska ba ut och skrittas , och få strecka på sig.  Aariel ska antingen träna eller gå galoppvägarna !!

Humlan ska ... aah de vet jag faktiskt inte än xD

Masso e uthyrd. Så en ganska chill dag.

 

Humlan i vintars förra året !! Bästa ponny <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards