isabellehallstrom

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av isabelle hällström - 8 juni 2011 21:17

Tjja <3


Jag har precis kommit hem från stallet :)

Idag har jag ridit Aariel med Becka, Natta och Andrea :D <3


Vi red upp till hopp-banan :)

Aariel var Grym !! <3

Helt Super verkligen !! <3

Mycket kärlek till den ponnyn <3 <3


Sen när vi kom tillbaka så borstade jag ju Aariel och sånt, sen tog jag och Andrea massa Mongo kort xD

Det var faktiskt kul , för Andrea såg ut som ett Troll xD <3 <3

Hahahahahah <3 <3


Hon är min lilla trollunge ;)

Dom bilderna kommer antagligen imorgon och Trollet kan ladda upp dom :) <3


Imorgon blir det gymkhana med Andrea och kanske Emelie.M :)

Jag ska träna Aariel :D <3

Hoppas det går bra !! <3


Men mera om det imorgon !! ;)


Nu blir det mat och sen almonda tårta ;D


Hoppas ni har haft en bra dag !!


Bjuder på en mongo bild på Bästa Andrea ;)

 

Haha, Älskar dig Sååå Sjukt mycket !! <3 <3 <3


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 8 juni 2011 14:59

Tjja <3


Jag mår mycket bättre  nu :D


Så jag får åka till stallet ;)

Jag ska rida Aariel med andrea, Natta och Becka :) <3

vet inte riktigt var vi ska rida, men det får ni veta sen ;)


Innan jag åker kanske jag och mamma åka till Allum :)

Jag ska ju vara duktig att baka tårta till avslutningen på fredag så behöver ju handla lite och så där, ni vet xD <3

Och så ska jag handla en svart ros som man sätter i håret ;)

För jag ska ju vara Fin ;)


Det kanske kommer nya bilder sen om jag får låna Jessicas kamrea ;)

Hoppas, Hoppas !! <3


Men vi hörs senare :)


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 8 juni 2011 10:16

Tjja <3


Jag är inte i skolan idag :(

Eller det är ju bra ;)

Men jag har världens HUVUDVÄRK :`(

Jag tycker faktiskt det är lite synd om mig....

INTE KUL !!!

Så jag får se om jag åker till stallet eller inte ..

Men jag hoppas att jag får det ;)

Men isåfall kommer jag typ att få ta 6 värktabletter eller något ;)


Om jag åker till stallet idag så ska Aariel ridas xD

Det är faktiskt säkert idag ;)

Tror jag kommer att rida med Andrea isåfall :) <3


Imogron är det näst sista dagen i skolan :O <3

På ett sätt är det ju tråkigt, för man kommer ju inte träffa alla vänner lika mycket....

Men det är ju GRYMT skönt med SOMMARLOV !!

Jag längtar tilll Sommarlovet !!!

Vem gör inte det liksom ... ??


Här är lite bilder på Andrea och Oliver :)

             Bilder på mig och Aariel :)

            Så fin är du <3 <3


Bilder på mig och Humlan <3

 

              


Finast i Världen är du min Stjärna <3 <3



 Andra veckan på sommalovet åker jag och Andrea och våra ponnisar upp till min pappa och hans Gård :D <3

Det är super mysigt däruppe så det kommer bli riktigt kul !! <3

LOVE <3

Jag kommer ta med mig Humlan och Aariel upp :)

Så får Masso stanna hemma så mamma kan rida henne ;)

Och Andrea tar ju såklart med sig Oliver ;)


Och helgen innan vi flyttar upp dom så tävlar både Jag och Andrea I Nattas cup :D

Jag ska ha Humlan och Hon Oliver :D <3


Men mera om det när det nämar sig ;)


Men vi hörs ikväll :)


// issaa <3 <3




Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards