isabellehallstrom

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av isabelle hällström - 2 juni 2011 21:27

Tjja <3


Har inte skrivit förrän nu...

Förlåt...


Men iallafall.

Dagen idag har varit GRYM !!

Började med att jag var hos pappa och bakade den godaste kladdkakan någonsin !!

Grym är jag ju !!


Sen åkte jag upp till stallet och träffade Natta och Nattas kompis Emelie :)

(Hon är ju min kompis också såklart ;) )


Jag gjorde iordning för mina hästar och tog in dom. Sen så kom jag på att Emelie kunnde få rida med på Masso bort till banan :)

För jag skulle ju rida gymkhana på Aariel :)

När jag och Emelie började borsta så red Natta , Andrea och Emelie.H iväg till banan...

Jag och Emelie red typ 10 minuter efter dom xD <3


Gymkhanan gick SUPER !!

Aariel var GRYM !! <3 <3


Sen så stog jag, Emelie och Natta och tog lite kort och sen åkte jag hem :)


Nu ska jga baka för imorgon så ska jag vara i stallet klockan 7:00.

För då ska jag , Natta och Emelie rida ner och Bada :D <3

Så jag ska baka pepperkaka (mjuk) och chokladmuffins :D <3

MUMS !!


Men vi hörs imorgon !!


Jag bjuder på en bild på Natta och Emelie ;) <3


  

Erkänn snygg xD <3                                                                                                                                                                                                                          // Issaa <3 <3









Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards