isabellehallstrom

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av isabelle hällström - 6 juni 2011 20:55

Tjja <3


Tävlingen i helgen gick SUPER !!

I lördags gick Humlan kanon !!

Lyssnade hela tiden och ALLT <3 <3


Men på söndagen var vi alla stressade och det var typ 30 grader varmt så det var ganska, jobbigt så vi red inte jätte bra...


Vi kom till C-final med 2 poäng från B-finalen...

Blläääää !!!!!


Men finale vann vi iallafall ;)

Tänk om vi inte hade gjort det....  ;)




Jag har världens besluts ångest !!


Younes som har hand om lanslaget i gymkhana i norge vill köpa Humlan...

Jag vet inte ifall jag vill sälja henne eller inte ...


Det skulle ju vara bra om jag kunde göra det på ette sett för då kan jag satsa på hoppningen lite..

För jag får ju bara tävla henne detta året ut i hoppning...

Och nästa år får jag bara rida gymkhana på henne, men jag vill inte bara ha henne som gymkhana ponny, om NI fattar vad jag menar...


Men jag vill samtidigt inte släppa henne <3

Hon är den bästa ponnyn jag har och haft !! <3

Jag älsar henne så ENORMT mycket !!


Men jag vet ju att hon kommer få det bra isåfall hos Younes...


Men, men jag får se vad jag gör !!


I will alwas Love You <3 <3


// Issaaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards