isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

INTE KUL !!

Av isabelle hällström - 8 juni 2011 10:16

Tjja <3


Jag är inte i skolan idag :(

Eller det är ju bra ;)

Men jag har världens HUVUDVÄRK :`(

Jag tycker faktiskt det är lite synd om mig....

INTE KUL !!!

Så jag får se om jag åker till stallet eller inte ..

Men jag hoppas att jag får det ;)

Men isåfall kommer jag typ att få ta 6 värktabletter eller något ;)


Om jag åker till stallet idag så ska Aariel ridas xD

Det är faktiskt säkert idag ;)

Tror jag kommer att rida med Andrea isåfall :) <3


Imogron är det näst sista dagen i skolan :O <3

På ett sätt är det ju tråkigt, för man kommer ju inte träffa alla vänner lika mycket....

Men det är ju GRYMT skönt med SOMMARLOV !!

Jag längtar tilll Sommarlovet !!!

Vem gör inte det liksom ... ??


Här är lite bilder på Andrea och Oliver :)

             Bilder på mig och Aariel :)

            Så fin är du <3 <3


Bilder på mig och Humlan <3

 

              


Finast i Världen är du min Stjärna <3 <3



 Andra veckan på sommalovet åker jag och Andrea och våra ponnisar upp till min pappa och hans Gård :D <3

Det är super mysigt däruppe så det kommer bli riktigt kul !! <3

LOVE <3

Jag kommer ta med mig Humlan och Aariel upp :)

Så får Masso stanna hemma så mamma kan rida henne ;)

Och Andrea tar ju såklart med sig Oliver ;)


Och helgen innan vi flyttar upp dom så tävlar både Jag och Andrea I Nattas cup :D

Jag ska ha Humlan och Hon Oliver :D <3


Men mera om det när det nämar sig ;)


Men vi hörs ikväll :)


// issaa <3 <3




 
 
Amanda :D

Amanda :D

8 juni 2011 15:07

Krya på dig issa <3

http://tiiamo.webblogg.se

isabelle hällström

8 juni 2011 21:16

Tack, gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards