isabellehallstrom

Alla inlägg under juni 2011

Av isabelle hällström - 25 juni 2011 11:40

Tjja <3

Det är 39 grader varmt här :O

Helt sjukt, men skönt !!

Nu blir det att fixa paddoken lite till, den är nästan klar...

Idag blir den antagligen klar :D


Jag och Mona ska rida och bada med Oliver och Humlan :)

Kul, Kul asså ;)


Sen ska vi rida och antagligen bada med Masso och Aariel :) <3

Så det blir bara bad hela dagen ;)

Sol och bad hela dagen :)

Hahahahaha <3


Men nu måste jag gå med pappa ut innan han blir för sur ;) <3


Men vi hörs sen dåe !! ;)

 

// Isssa <3 <3


Av isabelle hällström - 24 juni 2011 18:36

Tjja <3


Glad Midsommar Allihopa :)


Datorn funkar igen :D

Eller rättare sakt vi har lånat Puttes dator, men han bor ju här så ;)


Idag har jag hoppat Aariel hos Anna :)

Hon var riktigt duktig !! <3 <3


Hon stannade en gång, men det var mitt fel, för jag la henne helt snett , :/


Men annars så gick allting jätte bra !! <3 <3

Älskar henne <3


Så nu kommer bloggen hålla igång !! :)

Äntligen !! <3


Men iaf så tror jag att det blir cleround på Aariel på tisdag i Kungsbacka :)

Vi får ju hoppas på det :)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar :)

Det blir bakad potatis med flintastek :D <3


Imorgon ska jag rida med Mona hon ska, rida Oliver och jag ska rida Humlan sen ska jag rida Aariel och hon Masso :)


Men vi hörs imorgon :)


// Issaa <3 <3 <3




Av isabelle hällström - 22 juni 2011 14:58

Tjja <3

Sorry att jag inte bloggat !!

Men har ju varit hos pappa, och datorn är inte fixad än :((

Men , men ....


Hänt :


Jag och Andrea flyttade upp hästarna ( Humlan o Oliver ) till pappa :)

vi har redan ridit alla vägar typ xD <3


Oliver har fått några damp ryk och han har varit asss pigg sen vi kom upp ;)

Humlan var ändå såå klart Bäst <3


Det har hänt en massa annat också men jag hinner inte skriva, för om typ 2 minuter kommer Pernilla ( Min syster ) och hämtar mig.

Så detta blir ett snabbt inlägg :) <3


Hästarna stror trivs hemma , och Paddoken är snart klar :D <3

Det blir bara bättre och bättre :)


Vi har varit på Hööks också :)

Jag handlade: Rosa benskydda fram och bak,  ett nytt träns,  Tävlingsgrima, ludd till griman, ny grep, grimskaft, ett vanligt bett, ett pandand som man kan sätta på bokstäver på :)

Det var skojj men dyrt ;)


Det blir eventuelt en Tävling helgen efter midsommar med Andrea ;)


Men vi hörs !!


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 17 juni 2011 09:24

Vi har haft motgångar, men vi har klarat det <3

I början när jag fick dig så hoppade du bara när du hade lust. Och i gymkhanan gick det inte så bra...

Men nu , så hoppar du allt med mig och bra också !! Gymkhanan funkar Grymt !!


Du är Världens Bästa <3

Världens Finaste <3

Du är det Bästa på denna Jord <3

Du har alltid funnits för mig <3



Du och Jag är oslagbara !! <3


Jag Älskar Dig , Nu Och Föralltid !! <3 <3

          You are The Simpel The Best <3

And I Will Alwas Love You !! <3


// Issaa <3

Av isabelle hällström - 17 juni 2011 08:50

Tjja <3


Nu får jag blogga igen, eller rättare sakt nu bloggar jag igen ;)

Nu sitter jag hemma hos andrea och har precis väkt henne xD <3

Hahahahahah <3


Idag ska vi flytta upp Humlan och Oliver till min pappa :D <3

Äntligen !! :)

Vid 6 så lastar vi :)

Detta kommer bli sååå kul ;)

Hehehehe <3


Men iaf så ska jag stå hos pappa över sommaren med andrea och Oliver, förutom dom 2 veckorna Andrea är i Grekland :)

Då ska jag ha Oliver :)


Kul, kul kommer detta bli <3


Tänk att jag har träffat dig av miljoner människor träffade jag dig av alla !!

Och det ångrar jag inte för en sekund !!

Jag Älskar Dig Världens Bästa Andrea Gyllemo !! <3 <3

Bästa Vänner För Alltid !! <3 <3


Bjuder på lite bilder på mig och Andrea ;)

      Älskar Dig !! <3


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 14 juni 2011 14:09

Tjja <3


FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på 2 dagar, men jag är hos pappa nu och datorn har krachsat :(

Så jag kan inte blogga hemma....

Så bli inte sura om jag inte bloggar, men jag ska försöka !! :)

Nu sitter jag hos Andrea och bloggar :)

Vi ska åka till stallet och rida Humlan och Oliver !! :)


Hänt dom senaste 2 dagarna ...

Jag och Andrea har varit hemme hos min pappa och fixat boxar, hagar och hinder :D

Vi ska bo hos han, i 2-3 veckor typ ;)

Det kommer bli GRYMT !!

Jag längtar assss mycket ;)

Idag har vi målat hinder också :)

Idag ska vi hämta spån :)

Första veckan hos pappa åker Humlan med upp och Andra åker Aariel upp ;)

Kul, Kul asså :) <3 <3

Men nu blir det stallet :)



Allt är såklart bara mitt fel !!


// Issaa <3 <3





Av isabelle hällström - 10 juni 2011 13:26

Tjja <3


Här kommer bilderna från idag (Tagna hemma ) ;)

            Vad tycker ni om Mig ?


   Vad tycker ni om min kläning ?  

Vad tycker ni om Mina naglar ?                                                                                                                                                                                                        Såg jag bra ut eller vad tycker NI ?



                                                                                                                             // Issaa <3 <3









Av isabelle hällström - 10 juni 2011 11:33

Tjja <3

Nu är det SOMMARLOV :D

Bilder kommer att komma från idag :)


Det är såå j'vla gött !!

Nu slipper man Skolan ;)

Och man får, sova hur länge man vill ;)


Snart blir det stallet och rida Humlan med Andrea och sen ska jag rida Masso själv !! :)

Vi ska ta en massa bilder också :)

Om Andrea är lite snabb just nu, så kanske det kommer lite bilder ifrån igår ;)

 Och hon var faktiskt snabb för en gång skull ;)

Aa, okej jag skoja !!

Hon är vekligen inte snabb !!

Det har tagit 20 minuter hittills , och jag väntar fortfarande xD

Ett bevis till på att Blondiner är bättre, än brunetter ;)

Eller vad tycker ni ?? ;)

Jag tycker blondiner är Bättre !! <3


Jag fick inga bilder nu :(

Men ni får se alla ikväll :)


Vi hörs !!


// issaa <3 <3






Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards