isabellehallstrom

Alla inlägg under maj 2011

Av isabelle hällström - 23 maj 2011 21:46

Tjja <3


Idag har jag ridit Aariel med Pernilla :)

Det gick jätte bra !! <3


Jag har ``lekt`` med Cindra (Pernillas 3-åriga dotter) en hel del också :D <3


Nu väntar vi på att Jessica ska föda....


Men nu kommer den nog snart ;) <3


Imorgon är det Gymkhana träning med Pernilla och Rebecka <3


Jag ska träna Humlan !! <3


Men vi hörs imon :)


Pusssss // Isssaaa <3 <3 <3


Av isabelle hällström - 22 maj 2011 22:58

Tjja <3


Idag har jag ridit Aariel med Becka som red Humlan !! <3

Det gick jätte bra :) <3



Nu sitter jag här och väntar på min syster Pernilla för att hon ska , komma och hämta mig :D <3


Min syster Jessica har åkt in till möndals sjukhus för att föda :D <3


Så nu blir det snart en bebis i huset <3 <3


LOVE <3 <3 <3 <3 <3



Imorgon blir det nog att rida alla hästarna <3 <3


Men vi hörs imon :) <3


 

Tack Becka för en undebar ridtur <3 <3


Pusssssss // Issaaa <3 <3

Av isabelle hällström - 21 maj 2011 17:59

Tjja <3


Igår var jag på Liseberg med : Linnea och efter en stund kom Steffy , Sigrid och Evelina :) <3


Hade jätte kul !!


Tack för igår tjejer <3 <3



Nu sitter jag hos pappa och ska spela kort :)


Imorgon blir det att rida Aariel och Humlan !! <3

Vi hörs imon !!


Pusssss // Isssaaa <3 <3

Av isabelle hällström - 20 maj 2011 07:51

Tjja <3

Träningen med Humlan i förrgår gick Super :) <3

Såå nöjd med henne!! <3 <3


I går så var det ju cleround på Landvetter banan :)

Jag hoppade Aariel och Surprice :)


Surprice hoppade jag 1 gång ( en 50 runda) Hon var jätte duktig, Det var ju bara första gången <3


Aariel var GRYM !! <3

Hoppade allt ,tittade inte ens <3

Hoppade henne 50 och 70 <3

70 rundan var Bäst <3


Så Stolt över henne <3 <3


Bild från igår :)


Aariel

  

Vi hörs ikväll <3


Pussssss // Issssaaa <3 <3

Av isabelle hällström - 18 maj 2011 14:53

Tjja <3

Idag så regnade det ju..

På våran idrottslektion så hade jag inte med mig klädder så jag stog därute och frös.

Sen fick jag gå in med 3 andra tjejer.

Dom fick för sig att putta in mig i duschen...

Jag blev blöt !!

Sen var jag tvungen att gå ute i regnet....


Men , men...


Nu blir det mat :)

Sen blir det stallet :)

Sen blir det Träning med Pernilla inför Paren.

(På Humlan)

:D <3


Men vi hörs ikväl !! <3


Pussssss // Isssaaaa <3 <3

Av isabelle hällström - 17 maj 2011 14:13

Tjja <3

Idag har jag haft friidrottsdag typ...


I regn !!!


Kul eller inte...


Men det gick bra :)

Hoppade 60 m häck på 11.75 :)

Och hoppade 1.10 (höjdhopp)

Men mitt längdhopp blev inte så bra...  2.20


Men, men...


Nu blir det mat och sen stallet :)


Ska rida med Bästa Becka idag !! <3


Vi får se hur det går...


Men vi hörs!!


Pusssssssss // Issssaaaa <3 <3

Av isabelle hällström - 16 maj 2011 09:31

Tjja <3


Träningen igår gick jätte bra <3

Hon gick jätte fint i markarbetet och var jätte mjuk!! <3

Men efter att jag galoperade första gången, så var hon inte lika mjuk ;)


Hoppningen gick också bra <3

Så vi får se om det blir Tävling på lördag eller inte...


Nu blir det iallafall skolan :)


Sen blir det stallet och rida Aariel :) <3


Men vi hörs ikväll :)


Pusssss // Issssaaa <3 <3

Av isabelle hällström - 15 maj 2011 13:46

Tjja <3


Resultat från igår:


Lc: 4:a :) Hon var jätte fin, men jag höll henne lite för mycket!!


Lb: Hon var jätte fin <3

Men till 9:an så låg jag jätte snet, hon försökte hoppa men det gick inte!! Så hon stannade, och så gled jag fram på halsen, så backade hon så jag gled av av henne...

KLUMPIGT!!!


Nu så sitter jag här med Cindra (min syster(Pernilla) s Dotter) och tittar på hästar :)


Snart blir det stallet och hoppa Humlan :D <3

Pernilla ska med och hoppa Wilda :)


Men vi hörs ikväll !! :)


Pussssss <3 <3 <3 // Isssaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards