isabellehallstrom

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49

Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då !

Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-)

Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.

 

Nu tar jag och min hund och bäddar ner oss i sängen och kollar på tv resten av kvällen.

Myyss <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04

Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla !

Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski. En grymt myysig Lill lördag ;-)

 

Btw på löööördag kommer de bli Bäst !! Im gonna go home too Elin and have some fun .. ;-) Wooppaaa !


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 14:21

Riktigt bra skrivit. Denna tjejen asså. GRYMT BRA skrivit måste jag säga.

Kolla in själva och kolla Hääääääääär !

Creed te dej asså. Verkligen !


 

Hästar är inte en lek - Det är en livstid <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 13:05

Inget stall idag. Mamma tar dom. Tror hon va ute och gick med Middis också =) Check du e mamma ;-)

Så e hemma från stallet. Sköönt !!

Ska va med Elin. Va med mina fina flicka hela dagen <3

Gött och ba slappa hela dagen. Visst , lite plugg blire men ja slipper va ute i -15 typ ..

 

Hehe söto <3


Så en STALLFRI dag som spenderas med Bäste vän <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 11:10

Älskar verkligen idrott ! Verkligen ...

 

Riktigt mysigt med en hand som e rejält stukad ...

Precis vad jag behövde nu.


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 09:12

Om man ändå ba hade fått och hem och lägga sej igen. Under ett varmt täcke och ba sooooooova hur lääänge som helst ! Shiit va gött asså ;-)

Men nepp , för man måste ju gå i skolan. Och wiiihhoooo va skoj det är !! Lr inte ...

Har Matte typ , sen idrott. Vet inte om ja ska va me på idrotten för jag mår illa .. Hehe ..

 

Shiit va jag saknar sommaren asså ! Helt sjukt ..

Och va liten jag va. Oaky det var bara 1 halvårsedan men ändå .. Stor förändring !


// Issaa

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards