isabellehallstrom

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av isabelle hällström - 6 februari 2012 20:34

De e sviiiiin kallt ute.De e fan intr okej längre !! BORT me kylan och fram med varmen :) Red me Matilda. Middis va fin. Arveta ba lätt i lååg form <3Humlan å andra sidan var piiiiiiigg.Se Shiit asså .. Galen ponnu <3 TAGGA gymkhana träning imon på ferrarin ;)Sitter hemma nu. Chillar just nu. ska nog ta en dusch och sen myysa i sängen :) Och ofc spela wordfeud ;) ADDA MEJ : koossaamuuu// Issaa

Av isabelle hällström - 6 februari 2012 16:37

.. Te stallet ..

Ska rida Middis och Humlan. Matilda rider me och ride Oliver och Aariel =)

Vet verkligen inte vart men någonstans ;-) Humlis mååste gå innan träningen imon. Middis ska ba ut och sträcka på sej efter igår <3

Men nu måååste jag verkligen gå för hon väntar xD

 

Lill grisen får vila ! MÅSTE bli frisk och hel först. LÄTT det viktigaste JUST NU !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 februari 2012 14:14

Ååh bara för att jag saknar min skumtomteplayer såååååååå hääääääääääär mycket !!

Det gör nästan ont ...

Måste träffas min älskade Skumtomteplayer <3

 

DU e såå sjukt fin min älskade vän ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 februari 2012 10:36

.. Serriöst ..

För typ 1 årsedan hade jag ALDRIG vart tsm med en ful kille !! Never. Men varför ?

Jo antagligen för jag hade la inte kunnat "stå" för att jag älska han. Att ja skämdes över han. Serri , hör hur det låter ? Att JAG skulle skämmas över någon annan för att dom inte är " snygga " ???

Nu.

INSIDAN räknas. Sen spelar utseendet INGEN roll !!

Om man verkligen älskar någon , så skiter man e utseendet !! Annars är det inte älta kärlek ..

För då älskar man inte personen utan då älskar man utseendet !!

 

Älska mej för den jag är - Inte för den jag borde vara.


Im just saying ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 februari 2012 09:13

.. Fö skolan. Har varit en GRYM helg , med Bäste vän <3 Älska , Älska på HÖG nivå <3

Men nu tbx te vardagen. SKOLAN !

Aja .. Får ju träffa alla gooa vänner iaf ;-)

 

Min lilla älskade Big sis komme och hämta mej sen. Åke och gö ngt. Sen te stallet och rida. Bara vi 2 <3

Middis och Oliver. Sen Aariel och Masso <3

Myyyyssss me Matilda ida <3


// Issaa

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards