isabellehallstrom

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av isabelle hällström - 3 februari 2012 20:51

Tjjo :) Hemma efter att ha frusit sönder i stallet .. De va sviiiiin kallt. De e riktigt jobbigt att de är så kallt. Men men ....Middis var piiigg. Skötte sej bra. Och jag måste rida i mina hoppläder så ja vänjer mej vid dom eftersom ja hatar att rida i de och gör de aldrig ...Aariel va också duktig :) piigg polle där med ;)Nu e ja med Linn o precis käkat pizza. Ska baka lite oxh ha en myyyyyyss kväll <3Bloggar från mobil fö har ingen dator ...// Issaa

Av isabelle hällström - 3 februari 2012 12:27

Guud vad seegt klockan går nu. Slutar inte förrän 3. Drar hem käkar och byter om. Sen drar jag te stallet och rider Middis och Aariel tror jag. Ut med båda 2. Fixa för ponnysarna och allt. Sen kommer Linns mamma och Linn och hämtar mej. Sen åker vi hem te mej och STARTAR denna heeeeeelgen !!

Kommer bli awesome !! Heeela heeelgen med min flicka <3

 

Mobil bloggar kanske lite sen. Och bloggar när jag e hemma igen.


TAGGA helg nu asså.

Woopppaaa !!


// Issaa

<3

Av isabelle hällström - 3 februari 2012 09:57

Sitter här med min Fina vän och sränger högtalarna med , Ansiktet - Äckligt.

VÅRAN låt !

If I were to choose to have one friend in life, it would be you <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 februari 2012 09:06

Sitter i skolan. Lektioner och sånt. Snart äre heeeeeeelg !

Och den kommer bli GRYM !

Linn ska va hos mej heeela helgen. Ska te Billdal på söndag med Middis. Pay and Jump.

ÄLSKA helgen.


// Issaa

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards