isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Just NU !!

Av isabelle hällström - 23 september 2011 11:24

VEM

Vem är i rummet med dig? Datan
Vem fick du senaste sms av?  Trollet xD
Vem tänker du på nu? A gay ..
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mitt ;)
Vem önskar du var med dig nu? En speciell ...
Vem är din favoritsläkting? Min farbror , ingemar xD

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Överallt, o ingenstanns
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på Ullared
Var åkte du senast bil? Till stallet


VAD

Vad åt du senast? Ris
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? mörkblåa
Vad är den närmaste saken som är blå? En smurf xD

Vad har du på fötterna? Skor ??
Vad är din favorit färg? Svart o Vitt !!
Vilken film såg du senast? Spartacus ( I skolan )
Vad hör du just nu? Folk från korridorena prata


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Haha, nee 
Hånglat i skogen? Haha nee
Tyckt att din kusin är het ?? Nee
Sovit naken? :-:
Kört över hastighetengränsen? Nä , men min bror - Japp !!
Målat om ditt rum? Nesh
Dansat framför en spegel? OFTA!
Fått hicka? Japp
Dumpat någon? Mja…
Stulit pengar från en kompis? Knappast

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Men så B
Smugit ur ditt hus? Inte börjat med det än xd
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja……..
Hånglat med en främling? Nop

Älskar eller saknar någon nu? Älskar någon - Japp, Saknar någon - Japp


  Haha , LOL

              M

              G

              !



// Issaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards